10. joulukuuta 2014

JOULUKALENTERI - LUUKUT 4-9 ( BIRTHDAY GIRL )


"Muutama" luukku jäänyt avaamatta, hups. Sairastuin sitten kunnolla flunssaan eikä siinä olossa tullut mieleenkään alkaa valokuvaamaan mitään kun jo pelkkä sohvalta ylös nouseminen tuotti hankaluuksia. Suuntasin pienessä kuumeessa kuitenkin reissunpäälle viikonlopuksi, koska junaliput oli jo ostettu ja hyvinhän se meni vaikka jouduinkin koko matkan syömään särkylääkkeitä ja oli heikko olo, onneksi seura korjasi tämän kaiken kurjuuden  

Mulla oli vaikka mitä suunnitelmia tuohon joulukalenteriin noille päiville, mutta ne voidaan korvata erillisillä postauksilla tässä tulevan blogi taipaleen aikana, mutta niin kuin huomaatte niin luukut on avattu nyt yhdeksänteen päivään saakka, koska illalla on luvassa normaalisti tämän päivän luukku :)

Hyvää syntymäpäivää myös minä, huimat 19 vuotta saavutettiin tänään palataan illalla kunnolla postauksen pariin !

4 kommenttia:

  1. Ihanaa kuulla että oot elossa!<3 toivottavasti paranet ihan kunnolla jouluksi! :) täälläkin tää pirun flunssa vaivaa vieläkin, en tiijä millä ihmeellä tän saisi kokonaan poikkeen! :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu täällä minä olen, hengissä taas ♥ kyllä täällä aletaan olla lähes kokonaan terveenä, lenkille ei kyllä vielä uskalla mennä mutta muuten hyvä :) voi ei, toivottavasti sä paranet pian... iiiso paranemis hali sinne ♥

      Poista
  2. Ja minä tumpeo oon unohtanu onnitella sua!! :( Mutta nyt, oikein hyvää myöhäistä syntymäpäivää ♥♥ Viimenen teinivuosi alkakoon ;)

    VastaaPoista