6. tammikuuta 2015

TAVOTTEITA KULUVALLE VUODELLE


Monissa blogeissa on pyörinyt nyt uuden vuoden lupauksia ja muita toiveita. Mulla ei ole kovin paljoa mitää lupauksia tälle vuodelle, koska en pakota itseäni liikkumaan jos ei huvita tai syömään terveellisemmin, koska mä syön aika terveellisesti. Mulla on sen sijaan tavotteita, joita haluan tehdä tai kehittää itessäni tänä vuonna. Onnistunko näissä, se jää nähtäväksi.

Tänä vuonna olisi ihana käydä ottamassa se ensimmäinen tatuointi. Pohdin sen ottamista jo sillon kun olin 16 ja halusin sen lahjana kun täytän 18, mutta se meni vähän ohi. Täytän tänä vuonna 20, joten ehkä sen kunniaksi voisin loppu vuodesta käydä sen ottamassa. Okei, täytyy mun kerätä myös sitä rohkeutta vielä ihan vähän...

 Säästäminen. Mä oikeasti rakastan säästämistä ja sitä, että saa laittaa rahaa sivuun. Aina elämäntilanne ei anna mahdollisuutta laittaa säästöön monia satoja kuussa, mutta eikös se niin ole että muutama euro esimerkiksi viikossa sivuun on jo iso alku jollekkin suurelle ? ;) Mulla on ollut jo sellainen lasipurkki, jonne keräilen kaikkia pikkukolikoita. Se alkaa olla jo aika pieni purkki mun säästöille, mutta taidan panostaa siihen nyt kunnolla ja ostaa isomman.


Valokuvailla monipuolisemmin. Mä luulen tän tulevan parhaiten toteutukseen keväällä ja kesällä, kun valoa alkaa riittää myös iltaisin. Olis ihana päästä kunnolla kuvaamaan ulos kavereiden kanssa. Katotaan miten tämän tavotteen käy tässä kuluvan vuoden aikana, hiljaa hyvä tulee. 

Lopettaa muiden ihmisten asioiden murehtiminen. Mulla on paha tapa alkaa stressaamaan myös muiden asioita, kuten jonkun kaverin. Omassa elämässä on tasaisesti paljon stressattavaa ja toisinaan murehtimista, että miksi mun täytyy ne "mun elämän hyvät ajat" tuhlata siihen, että käyn läpi myös kaikki kaverien stressit ? En tarkoita sitä, että jos kaverilla on oikeasti murheita tai sattunut jotakin että en olisi tukena ja aidosti kiinnostunut, vaan juurikin niistä "vähemmän turhista asioista" yritän päästä nyt pois.

Tehdä blogista monipuolisemman. Tää on todella iso tavoite ollut jo todella pitkään. Tavoite olisi saada joitakin hiusjuttuja ja reseptejä, ehkä saada kuvailtua jotakin asuja. 


• Nauttia kesästä kunnolla. Viime kesä meni töissä ja niin taitaa mennä tämä tulevakin, mutta mä haluan nauttia tästä kesästä vieläkin enemmän, ottaa ilon irti siitä kaikesta ! Ottaa aurinkoa, nähdä kavereita, käydä terasseilla, valokuvailla, nauttia, nauttia, nauttia ja vielä kerran nauttia ♥ kesä, mä odotan sua !

• Hakea opiskelemaan. Mä pohdin tätä asiaa edelleen, mutta enhän mä menetä siinä mitää, jos haen ja katson miten käy. Mulla on kova tahto päästä takaisin koulunpenkille syksyllä, mutta en ota siitä paineita, jos näin ei käy. Katsotaan mitä tämä kuluva kevät tuo tullessaan, mun suurin tavoite olisi päästä eräälle tietylle alalle, jonne on haku tällä hetkelllä meneillään... katsotaan mitä päätän ! Kerron näistä opinto asioista enemmän kun tiedän mitä siellä suunnalla alkaa tapahtumaan.

12 kommenttia:

  1. Tosi kiva blogi sulla! ♡ ja tavoitteet kuulostaa realistisilta, tsemppiä kovasti niihin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti ♥ ja kyllä, yritän pitää ne realistisina, jotta niitä on helpompi toteuttaa :)

      Poista
  2. Erittäin hyvältä kuulostaa sun tavotteet tälle vuodelle!! :) Varsinkin toi kesästä nauttiminen ja turhista murehtimisista irti päästäminen on mahtavia juttuja, niitä pitäis itekin kehittää :) Ja jeee, mua ainakin kiinnostaa kuulla noista sun opiskelujutuista! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih kiitos, odotan kyllä kesää jo niin malttamattomana että huh :') ihana kuulla, opiskeluista tulossa postausta kyllä mahdollisimman pian !

      Poista
  3. kuulostaapas hyviltä suunnitelmilta, pidän peukkuja että onnistut :-) munki pitäs itekkin oppii stressaamaan muiden asioista vähemmän, eikä säästäminenkään olis pahitteeksi! Mahtavaa vuotta 2015 :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Viivi :) noi on kyllä sellasia, että kun pikku hiljaa alkaa toteuttamaan niin kyllä ne siitä onnistuu ! Ihanaa vuotta myös sinne ♥

      Poista
  4. On meillä vaan kuule tavotteetkin aika samaan suuntaan:] Me tehään ens kesästä unohtumaton♥ P.S. Ihana kuva, huomena nähää ;-*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi vitsit, mahtava kuulla :) ja todellakin; ens kesästä tulee paras koskaan ♥ oot ihana,kiitos !

      Poista
  5. Kuulostaa hyvälle nuo sinun tavoitteet! Sulla on kyllä mieleen jäävä blogin nimi ja tosi kauniilta näyttää kuvien perusteella sinun koti! <3 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi miten ihanasti sanottu, kiitos tosi paljon ♥ sait kyllä mulle niin hymyn huulille noilla sanoilla :)

      Poista