8. tammikuuta 2015

I'M UNBREAKABLE


Ihanaa alkavaa viikonloppua ♥ tiedättekö mitä ? Täällä menee pitkästä aikaa tosi ihanasti. Kyllä toi viime vuoden loppu oli mulle oikeen kunnon kolaus ja lopetus menneelle vuodelle ja sai mut todellakin hetkeksi "pois raiteilta". Miten sitä vain muuttui kuin toiseksi ihmiseksi, kun aloin miettiä joinakin iltoina vikoja itestäni tähän kaikkeen, mutta se itsesäälissä rypeminen loppui kuin seinään, sain otettua itseä niskasta kiinni ja alkaa menee taas eteenpäin.

Sain vihdoin muutama päivä sitten jutella mun ihanan ystävän kanssa oikein kunnolla asioista. Tuntee ittensä tärkeeksi, kun toinen aidosti kuuntelee. Mä haluan kuunnella ja auttaa kun ystävillä on murheita ja huolia, mutta kyllähän sitä itsekkin haluaa joskus, että joku kuuntelee. Ei aina tarvitse olla mitään valmiita sanoja tai tekoja niissä tilanteissa, kuuntelevat korvat riittää.

Taisin olla myös aika tunteiden vallassa, mutta mun oli pakko vaihtaa kunnolla täällä asunnossa järjestystä ton kaiken tapahtuneen jälkeen. Koska tää tyyppi oli kuitenkin ollut täällä mun luona, kaikki ne "muistot" oli täällä, mä pyörittelin niitä päässäni pitkin päiviä ja iltoja. Okei, sisustushulluna toi muutos oli kivaa vaihtelua, mutta se helpotti mun oloa ja se oli tärkein. Mietinkin tässä juuri, että millanenhan musta sitten tulee jos joskus meen naimisiin ja tulee ero... hmh...


Sain kuitenkin nyt vihdoin käytännöllisen ja toimivan järjestyksen, niin asuntoon kuin myös mun elämään. Monet kommentoivat kyseiseen postaukseen ajan parantavan haavat ja näin kävi. Nyt kohti uusia tuulia ja uutta vuotta.

Huomenna olisi lisää rupattelua hyvän ruuan parissa ihanan Emilian kanssa, joten kuvailen teille vastausvideota lauantaina. En ole sitä siis unohtanut ;)

10 kommenttia:

  1. Kyllä aika parantaa - ihan kaiken <3
    Tuleeko uudesta järjestyksestä kuvia?:) nimim. Sisustushullu odottelee ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todellakin on tulossa heti kun saan tässä parin viikon sisään ostettua uuden tv-tason niin saan kunnolla laitettua viimeisetkin ;) kyllä tää toinen sisustushullu on aina valmis kuvaileen sisustus juttuja ;D

      Poista
  2. Voi eii, ihanaa kuulla että sä oot vaihtanu järkkääkin ja saanu muutoksen tuulia!<3 Niin sitä usein sanotaan, et tollasten "sotkujen" jälkeen kaipaa aina muutoksia, oon aivan samaa mieltä<3:)
    Ja hei, mä oon muru sua aina täällä kuuntelemassa ;-* Ihanaa nähdä huomenna♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih näinhän se on ja vaikka joku piti mua hulluna tän kodin uudistuksen takia niin täytyy tehdä aina sellasia asioita, mitkä helpottaa itseään :) muutokset on ilmeisesti aina hyvästä jollakin tapaa ! Voi ihana ja mä olen aina sua varten kuuntelemassa, joten ollaan vertaistukea toinen toisille ♥♥

      Poista
  3. Hieno asennemuutos <3 Aika on kyllä sellainen asia, joka tahtoo parantaa syvimmätkin haavat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♥ se on todella se aika, ei niihin oikein mikään muu kunnolla autakkaan :)

      Poista
  4. Ihana kuulla, et sul menee hyvin <3 Sul on niin oikee asenne! :) Uudesta sisustuksesta näkis mielellään postaustakin ;) Ja ainiiiiin, kiitoskiitos paljon pannasta! Se tuli postissa ja oli oikein ihana <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih kiitos sulle ihana ♥ postausta kodista ihan varmasti tulossa tässä pian ;) voi miten ihana kuulla, tulipas hyvä mieli :)

      Poista
  5. Ihana postaus :) Ja vitsi miten pehmeeltä toi tähtiviltti näyttääkään!

    http://sara--says.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos Sara :) tuo viltti on kyllä ihan super lämmin ja pehmeä, täydellinen yksilö ♥

      Poista