7. helmikuuta 2015

OLKKARIN TV-TASO ?


Ihanaa viikonloppua kaikille ♥ blogissa on ollut hiljaisempaa tällä viikolla, sillä mulle tuli hieman kamera ongelmia, en saa valokuvailtua tällä hetkellä ollenkaan järjestelmäkameralla, joten täytyy keksiä nyt jotain muuta. Nyt kun mä yritän keksiä ratkaisua siihen ongelmaan niin ajattelin vähän miettiä yhdessä teidän kanssa yhtä toista ongelmaa; tv-taso. Oon miettinyt jo pääni puhki erilaisia vaihtoehtoja; mikä olisi käytännöllisin ja hienoin ? Uusi taso olisi saatava, koska nykyinen tasona toimiva lipasto siirtyy eteiseen.

Pienessä asunnossa lisätila ei koskaan ole pahitteeksi, mutta erityisemmin sellaista mä en tällä hetkellä tarvitse, mutta aina otan tervetulleena vastaan. Haluan että se olisi toimiva ja käytännöllinen, myös nätti ja tyyliin sopiva. Kokosin ylös mun tän hetken pohdintoja, joista eniten mietin vaihtoehtoja 2 ja 3. Tuon 2:sen ottaisin puolet pienempänä eli sen missä on neljä lokeroa. Lokeroihin voisi ostaa kivat korit tai irralliset ovet. Toisaalta tuo 3:nen olisi niin perus taso ja oikeean tarkoitukseen sopiva.


Keräsin tähän ylös myös muutaman jutun, mitä haluan myös mahduttaa tason päälle. Ehdottomasti olisi ihana saada siihen pöytävalaisin, koska valoa tää asunto kaipaa ja paljon vielä lisää. Joskus olisi ihana saada tuoreita kukkia piristämään varsinkin näin kevään lähestyessä ja tottakai niitä kynttilöitä.

Vielä tän kuukauden aijon kärvistellä vanhalla tasolla ja ensi kuussa käyn ostamassa uuden, tiedä sitten mihin päädyn :D olisi ihana tietää millaisia tasoja teillä on ja miten ootte saanut ne hyödynnettyä parhaalla mahdollisella tavalla ? kaikki vinkit ja neuvot otetaan nyt vastaan !

6 kommenttia:

  1. Mulla on tuo 2. lipasto ja sen todella kätevä :) Hyllyille saa kivasti koriste esineitä , sekä digipoksin ym..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No tota 2:sta mä olen juurikin tuon takia miettinyt kun siihen saa sitten kaikkea kivaa tavaraa esille :)

      Poista
  2. Ehdottomsti 2. Ja siihen päälle kukkasia ja kynttilöitä :) Ei turhia sähkölaitteita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo oon kyllä kallistunut ton 2:sen puoleen juurikin tuon käytännöllisyyden vuoksi :) taitaa tuo päätyä ostoskoriin ;)

      Poista
  3. Mä taas maalaisromantiikan ystävänä kannatan ehdottomasti numero kakkosta! :D Siihen päälle tuollaiset hopeet kynttilänjalat ja valkoset kynttilät <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ollaan siis niin samaa mieltä sun kanssa asiasta ;) oon kyllä kallistunut tohon 2:seen ja oikein odotan että pääsen laittaan kaikkee ihanaa siihen :)

      Poista