28. helmikuuta 2015

NOW I'M ON HOLIDAY


Mä olen nyt niin lomalla ! Mun lomailu alkoi kyllä todella onnistuneesti jo eilen kun pääsin töistä; näin sattumalta ihan huikean paljon kavereita ja sain tutustua yhteen uuteen tuttavuuteen, syötiin pariin otteeseen hamppariateriat illan aikana ja kävästiin aidon oikeasti yksillä. Illalla kotiin tullessa oli kyllä niin raukee olo, että oli oikein ihana kömpiä peiton alle nukkumaan ja vielä ihanempaa oli herätä tänä aamuna ilman kiirettä jo ysin aikaa.

Oon ihan älyttömän hämmentynyt tästä, että on päivä ja mä oon kotona; on jopa valoisaa. Näköjään sitä osaa näistä hetkistä nauttia niin täysillä. Tällä lomalla nautin valosta, hitaista aamuista, kiireettömistä päivistä, kavereista, hauskanpidosta ja ennenkaikkea valokuvaamisesta, koska kameran objektiivi saapui ja on nyt käytössä, sen varmaan myös huomaa kuvien laadusta ;)


Lomaa en osaa alottaa kylläkään mitenkään muuten kuin kunnon kodin siivoamisella, joka olis vielä edessä. Tunnollinen työläinen sairastaa myös aina lomilla ja temppuilen kipeän mahan kanssa täällä edelleen, mutta nyt voin rauhassa makoilla ja toivoa tämän menevän vielä joku päivä ohi. Oon saanut kotiin paljon uusia juttuja, sillä toin vanhempien luota joitakin pikku tavaroita vielä mitä mun huoneessa oli aikoinaan. Sain myös pitkään himoitsemani valkoisen pehmeän maton ja nyt voin ihan todella sanoa, että täällä alkaa olla aika kotoisaa.

Taidan nyt hyvän musiikin innoittamana tarttua toimeen ja alkaa siivoilemaan. Lupailin teille arvontaa nyt viikonlopulla ja se on myös tulossa heti huomenna, joten pysykää kuulolla. Ihastuttavaa lauantaita teille ♥

8 kommenttia:

  1. Siun koti on aivan ihana! Tykkään tosi paljon sisustuksesta ja vaalean värin tuomasta raikkaudesta. :)

    VastaaPoista
  2. Oi nautihan kovasti lomasta! ♥ Tuo matto näyttää tosi ihanalta ja sopii kyllä niin kivasti tuohon sun sisustukseen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä, mä todella nautin ♥ matto on kyllä juurikin niin hyvä valinta, että mitään muuta en edes haluisi :)

      Poista
  3. Voi muruinen, oikein ihanaa ja rentouttavaa lomaa!<3 siun koti on mielettömän kaunis! Ihanan vaaleaa ja prikulleen sellaisia juttuja mitä haluisin omaankin kotiin! :) loma on ihana alottaa siivouksella, kun sitten loman ajan saa vain relata! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos murunen, mä nautin oikein huolella tästä lomasta ♥ hih teiltä löytyy myös paljon sellasia juttuja mitä haluisin tännekkin ;) kyllä lomat pitää aina alottaa siivoomalla, saa sitten köllötellä sohvalla kaikessa rauhassa kun on siistiä :D

      Poista
  4. VAU, miten kivat nuo valkoiset matkalaukut!! :O <3 Mistähän oot ne hankkinut? :) Mukavaa ja aurinkoista lomaa! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on kyllä tosi ihanat :) äiti ne joskus taisi löytää joltakin kirpparilta ja sitten vain maalia päälle ja valmiit, on kyllä paras löytö ikinä ! Kiitos kovasti Laura ♥

      Poista