6. marraskuuta 2014

VÄSYNYT MUTTA ONNELLINEN

Mun täytyisi olla varmaan menossa jo nukkumaan, koska en jaksaisi pitää enää sekunttiakaan silmiä auki, mutta ei siitä tulisi mitään kun hirvee hinku bloggaamiseen on päällä ja puhelin piippaa tasasesti whatsappi viestejä... ennen kaikkea halusin tulla kertomaan ihan erillisen postauksen merkeissä siitä, miten iloseksi te mut teittekään kun en olekkaan ihan yksin vaan sieltä löytyy ihanasti vastaavanlaisessa tilanteessa olevia tai olleita.


Mun hartioilta tipahti pois iso kivi tuon postauksen julkaisemisen myötä ja ne loput ahdistukset kun teiltä alkoi tulla mahtavan tsemppaavia kommentteja. Tässä juurikin istun yksin kotona sohvalla koneen äärellä, mutta tällä hetkellä se tuntuu ihanalta, toisina päivinä todella raskaalta.

Oon todella onnellinen teistä jokaisesta siellä toisella puolella ja haluan lähettää teille isot halit jokaiselle, sillä te olette oikeasti se suurin syy miksi jaksan bloggailla ja miksi tää kaikki on vaan ihan mahtavaa :D♥ väsynyt bloggaaja kiittää, tällä hetkellä todella onnellisena !

6 kommenttia:

  1. Musta on ihanaa kun sä kerrot rehellisesti asioista, myös niistä huonommista päivistä ja hetkistä. Oon seuraillu sun blogia vasta vähän aikaa mut oon tässä lueskellessani sun vanhoja postauksia tajunnut et löysin uuden lemppariblogin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi miten ihana kommentti, niin ihana kuulla tälläistä palautetta :-) pelastit mun perjantain, iso kiitos ♥

      Poista
  2. En ole nyt vähään aikaan lukenut blogiasi ja luin nyt noita aiempiakin postauksia ja tuo Yksin-postaus kyllä kosketti. On hienoa nähdä, että kerrot näin avoimesti tunteistasi ja vaikka tämä kuulostaakin ehkä kliseeltä, niin haluan uskoa että jokaiselle on se oma kumppani jossain. Itsekin ehdin ensin jo käydä samoja ajatuksia päässäni kuin sinä, kunnes löysin sen oman kumppanin aivan yllättäen samasta tuttavapiiristä. Oltiin siis "tiedetty" toisemme ja aiemmin, mutta ei oltu vain tutustuttu. Että älä luovu toivosta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi miten ihana saada tälläistä palautetta, mä pyrin nykyään pitämään blogin mahdollisimman aitona, koska mun elämä ei todellakaan ole koko ajan mitään ruusuilla tanssimista :D lisäksi mä saan aina vastauksia mun pohdintoihini teiltä lukijoilta ja niin paljon tsemppiä että useesti sitä saa tirauttaa muutaman kyyneleenkin ;-) eikös se niin mene, että se oikea tulee vastaan silloin kun sitä vähiten odottaa, joten enköhän mäkin nyt rauhotu ja anna ajan tehdä tehtävänsä :-) kiitos ihanasta kommentista ♥

      Poista
  3. Vooi murunen, sää et todellakaan oo yksin ton asian kanssa!<3 et uskokkaan kuinka moni on samassa tilanteessa, kuin myös minä :') "puhelin piippaa whatsapp viestejä" ;)) hihii <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih nyt tiedän, että en todellakaan ole ainoa, onneks sain jutella sun kanssa :-* hih viikonloppuna nähdään taas ♥

      Poista