13. marraskuuta 2015

HIEMAN IHONPUHDISTUKSESTA

Ihanaa perjantai iltaa ! Oon blogissa muutamaankin kertaan kirjoittanut postausta huonosta ihostani ja siitä, kuinka sitä on vaikea yrittää pitää hyvässä kunnossa. Tietenkin iän myötä on tullut jonkinlaista suuntaa parempaan, eikä sitä jatkuvaa teinihormoonia pukkaa ihonläpi. Oon vuosien varrella kokeillut erilaisia tuotteita ja vihdoin löytänyt sellaiset tuotteet ja rutiinit, joilla pystyn pitämään ihon suhteellisen hyvänä. Ainahan niitä epäpuhtauksia tulee, mutta nekin pahimmat saa katoamaan parissa päivässä kun vain jaksaa käyttää muutaman minuutin illalla niiden hyvään puhdistamiseen.


Oon jo vuosia käyttänyt meikinpuhdistamiseen Nivean puhdistusmaitoa. Se poistaa mulla kaikista helpoiten ripsivärin eikä kuivata jo valmiiksi aika kuivaa ihoa enempää. Löysin myös vuosia sitten ensimmäistä kertaa tuon Garnierin puhdistusharjan, jolla muutaman kerran viikossa käyn kasvot läpi ja voin kyllä sanoa, että paras ihonhoitotuote mitä mun kaapista löytyy ! Puhdistusmaito maksaa kaupasta riippuen 5-6€, puhdistusharja maksaa 9-10€. Molemmat ovat kyllä todella riittoisia eikä niitä tarvitse olla ostamassa koko ajan lisää.


Päivittäisestä käytöstä tietysti löytyy myös kasvovesi ja kosteusrasva. Tämä Biothermin kasvovesi on nimenomaa suunniteltu kosteuttamaan ja pehmentämään kuivaa ihoa. Tuon Elizabeth ardenin kasvorasvan äiti antoi mulle jo jonkin aikaa sitten ja voin sanoa, että parempaa saa hakea. Kosteuttaa ihoa juuri sopivasti ja jättää ihanan pehmeän tunteen iholle, tämä tulee myös säilymään mun käytössä. Kasvoveden ja muita tuotteita ostan yleensä Sokokselta, sillä kasvovettä saa isossa pumppupullossa ja se riittää pitkäksi aikaa. Tuo kasvovesi maksaa 20-30€, kasvorasvaa en ole itse ostanut, joten heti en sen hintaa osaa sanoa.

Tälläiset tuotteet multa löytyy tällä hetkellä, saatte vinkata myös jos teillä on käytössä jotain mitkä olette kokeneet hyviksi vaihtoehdoiksi kuivalle iholle. Siksi kysynkin että löytyykö teiltä samoja vai mitä te käytätte ? Nyt jatketaan illan viettoa asunto ilmoitusten parissa, täällä on muutto suunnitelmat heti vuodenvaihteen jälkeen vireillä... muuttolaatikoita täytyisi siis alkaa haalimaan takaisin, huih !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti