3. joulukuuta 2016

JOULUKUUN ALKUA


Hiljaisempi blogiviikko takana. Kamera on ollut lipaston laatikossa ja kone kiinni. Oon ollut viimesen viikon niin kovissa kivuissa, että oon elänyt ihan jossain sumussa ja koittanut saada vain helpotusta. Pahimmat olotilat taitaa olla toistaiseksi selätettynä ja töihin paluuta kokeillaan taas maanantaina. Viime aikoina on myös muutenkin ollut voimat todella koetuksella ja väsymys painaa pahasti päälle. Kahden viikon päästä alkaa loma, joka tulee niin tarpeeseen Onneksi paras ystävä ja tuo mies vierellä on ollut hyvänä tukena tän viikon, joten kyllä voiton puolella jo ollaan.


Oon ottanut sopivasti talteen snapchatista näitä kivoja hetkiä, joita on tullut viime viikkoina vietettyä. Käytiin isän kanssa viikonloppu reissu savossa moikkaamassa sukulaisia ja tuttavia, joululomalla olisi toinen reissu sinne suunnalle ja ootan sitä nyt jo kovasti. Oon viettänyt keskellä viikkoa vapaapäiviä, jotka on hyödynnetty tyttöjen kanssa lounastamalla ja shoppaillen sekä tehnyt pitkästä aikaa banaanilettuja ja juonut rauhassa aamukahvit. Ensi viikonloppuna olisi mun synttärijuhlat tiedossa enkä voisi olla onnellisempi kun saan oman veljen sinne esiintymään! 


Pikku hiljaa kun alkaa olla kunnossa niin jaksaa alkaa nauttimaan näistä hyvistä asioista, vielä muutama päivä sitten olin valmis luopumaan kokonaan tulevista juhlista, mutta näin sitä taas mennää eteenpäin. Tulin viettämään lauantaipäivän mun vanhempien luokse, illalla otetaan ihan rennosti vaan kotona hyvän ruuan parissa. Uusi ruokapöytä ja tuolit on vihdoin koottu paikoilleen, joten voisin kuvailla tuota uutta asuntoa vihdoin tänne blogiinkin nyt alkuviikosta.

Tulipas taas kerran kiva fiilis kun pääsi tänne kirjottelemaan, mulla olisi teille myös arvonta tiedossa ensi viikolla, joka viivästy nyt tän sairastelun vuoksi. Millasissa tunnelmissa siellä vietetään viikonloppua?

4 kommenttia:

  1. Sisustusjutut on aina tosi kiinnostavia eli niitä vaan tiskiin nyt kun tänne löysin tieni 😊! Ja viikonlopusta sen verran, että huh, miten hyvältä oma sänky voikaan tuntua 👌😍

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mahtava kuulla ja niitä myös tulossa nyt kun kodin sisustus alkaa olla pikku hiljaa valmiimpi ;) No hei sanos muuta, ei oo mitään parempaa ♥

      Poista
  2. Voi ei, toivottavasti kivut lähtisivät pian pois :( ♥ Hurjasti onnea jo näin etukäteen synttärien johdosta! :) Tällaisia koostepostauksia on aina kiva lukea ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivon tota samaa, onneksi edes vähän helpottanut :/ Kiitos paljon Tuuli ♥ Oi ihana kuulla, näitä tälläsiä "tavallisia" postauksia on aina kiva tehdä :)

      Poista