26. helmikuuta 2017

S U N D A Y_S N A P C H A T

Ihanaa sunnuntaita Tää viikonloppu on mennyt kotona makoiluna kovan migreenikohtauksen takia. Harmittaa että eiliset työkuviot piti siirtää tälle päivälle, mutta onneksi kivoja juttuja niin ei haittaa vaikka joutuu vähän hommiin tänään. Huomenna olisi tiedossa pari ihanaa juttua, joista haluaisin jo päästä kertomaan teille, mutta kuulette niistä varmasti heti ensi viikolla.

Päätin tulla julkaseen muutaman kuvan tuolta snäpin puolelta, sinne kun tulee päivitettyä juttuja enemmän ja useammin. Miten teidän viikonloput on sujunut?


Ihanat systerit  vaikka biologisesti ei ollakkaan siskoja keskenään niin kyl nää mimmit on sellasia isosiskoja mulle, että huh! | Tää porukka  | Tää on aika perusnäky kun äiti on värjännyt mun hiukset, se sotkee kyllä aina :D

 Kävin ostamassa uuden sohvapöydän, johon mies oli tyytyväisempi kuin siihen mikä piti aluksi ostaa. Onneksi kävin katsomassa paikanpäällä pöytiä niin tuli tehtyä oikea valinta. | Tuoreet kukat, kevät aurinko ja viikonlopun suunnitelmat  | Onneksi tänä talvena oli edes muutama kunnon luminen päivä, josta päästiin nauttimaan.

 Pitkään yritin etsiä lisävalaistusta keittiöön ja päädyin ostamaan tuohon kaapiston reunoille tuollaiset valosarjat, jotka ihan pienen vääntämisen jälkeen saatiin kiinnitettyä. Noi on niin kivat ja tuo just tarvittavan lisävalon! | 2,5kk sitten alkoi loma mun toisesta työstä ja nyt haluankin avata vähän ajatuksia asiasta, joten tästä tulossa postausta lähiaikoina. | Oltiin lähdössä ostamaan joululahjoja, ei ollut kovin talvista silloin.

 Tänä talvena tuo mies on sairastanut varmaan myös mun puolesta kaikki flunssat, ite tietysti kärsin omia sairauksia ja yhden flunssan mutta outoa, koska mä olen yleensä aina kipeenä. Löytyykö kohtalotovereita? | Oltiin mun yhden parhaan kaverin kanssa vähän piristymässä ja herkuttelemassa  Tampereen Pella's cafe ei petä ikinä, ihana paikka! | Kun on asiakaskäyntejä heti aamusta niin herääminen on myös aikaista. Tää on outoa välillä kun yleensä saa nukkua niin myöhään kuin haluaa :'D

Vähän erilainen sisustus tällä hetkellä kuin tammikuun alussa, rahi myytiin pois ja matot on vaihtunut. Vasta siivottu koti on vain niin parasta, sitä ei voi kukaan varmasti kiistää  | Ystävänpäivä ruusut, jotka kesti kaksi viikkoa ihan mielettömän hyvänä | Mun pienimmät sisarukset oli kyläilemässä tuossa yksi ilta ja ne hetket on aina kaukana siististä kodista XD

2 kommenttia:

  1. Olipas kiva postaus! :) Tuo sohvapöytä näyttää kyllä hyvältä, ja muutenkin mitä olen nähnyt satunnaisia kuvia siun sisustuksesta, niin näyttää ihan täydelliseltä ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo sohvapöytä oli ihan täydellinen valinta, niin toimiva ja käytännöllinen :) Voi kiitos sulle Tuuli hurjasti, sait niin hymyn huulille, ihana oot ♥

      Poista