25. tammikuuta 2015

THE BEST WEEKEND


Hyvää viikonaloitusta kaikille. Toivottavasti jokainen teistä on kerännyt yhtä hyvin voimia taas tulevaa viikkoa varten kuin minä; parasta seuraa, paljon naurua, ja onnellisia hetkiä. Viikonloppu vietettiin kummitytön luona sillä tuo pieni prinsessa sai nimensä lauantaina, täti olikin arvannut nimen oikein jo aikaisemmin ;) kaunis nimi kauniille lapselle ♥ muuten sitten vietettiinkin aikaa pienellä porukalla ja nautittiin yhdessä viikonlopusta. Ristiäisistä kuvat ovat hyvin ihmispainotteisia, joten en julkaise niitä tänne, ymmärrätte varmasti.

Tulin kotiin takaisin nyt illalla ja pienen siivoamisen jälkeen oonkin saanut istua sohvalla kaikessa rauhassa ja kattella netistä leffoja. Olo on kyllä niin energinen, että varmasti lähtee viikko huomenna hyvin käyntiin.


Kamera on tällä viikolla pysynyt aika visusti pois käsistä, mikäli tuota lauantain juhlaa ei lasketa. Mulle on selkeästi iskenyt taas jonkinlainen kaamosmasennus ton pimeän suhteen; kuvat on niin samalaisia kun ei oo sisällä kunnon valoa. Mulla on iso lista valmiina postattavia aiheita kuten vaatteista, kosmetiikasta ja hiusjutuista mutta nyt vaan kerään uuden inspiraation kuvaamiseen ja yritän unohtaa kaiken negatiivisen tuosta pimeästä !!

Tämä tyttö suuntaa kohti nukkumatin maailmaa ja toivottaa teille oikein ihanaa alkavaa maanantaita, toivottavasti tämä viikko tuo uutta innostusta mukanaan myös tänne blogin puolelle. Innostus on kova kirjoittamiseen, mutta nuo valokuvat... kyllä mä jotain keksin.

6 kommenttia:

  1. Ihanaa että olit meidän kanssa koko viikonlopun ♥

    VastaaPoista
  2. Elä murunen masennu :)♡ ei ole enää pitkä aika kevääseen ja ihanaan aurinkoon! Ihteeni ärsyttää kanssa kun on pimeetä, eikä kunnon kuvia saa oikein otettua (sisällä ainakaan) :/ mie jo muutaman sellaisen valkoisen ledivalon hommasin ihan testiksi, jos niiden valossa saisi otettua pikkuisen parempia kuvia :) pirtsakkaa alkavaa viikkoa siulle!♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yritän kerätä nyt paljon inspiraatiota tästä pimeellä kuvaamisesta niin ehkä tämä tästä ;) oon myös etsinyt erilaisia keinoja lisätä valoa, täytyypä hankkia yksi pöytälamppu lisää... niitä kun ei voi koskaan olla liikaa :D ihanaa viikkoa myös sulle ♥

      Poista
  3. hei pian se aurinkokin tulee!<3 Ja ei nää sisustus ja ruokapostaukset ainakaan mua ala kyllästyttämään! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niinhän se tulee, oon vaan kärsimätön odottamaan ;) hih ihana kuulla, mä kuitenkin lupaan että yritän saada vaihtelevampia kuvia jatkossa ;)

      Poista