20. huhtikuuta 2016

SPRING SHOPPING

Täältä myöhäisen aamupalan ääreltä päätin pitkästä aikaa tulla kirjottelemaan blogia. Sain kuvailtua muutamat ostokset, joita on tullut viime aikoina tilailtua ja halusin päästä ne teille näyttämään. Yksi ihana toppi, joka siis myös uusi roikkuu tällä hetkellä märkänä pyykkitelineessä kun koitin siitä poistaa muutamaa veritahraa selästä jotka siihen on alkuviikosta tullut, mutta jouduin pettymään :( Tälläistä tämä on aina tuon mun selän ihon takia, monta vaaleaa paitaa mennyt pilalle ihan pienen ajan sisällä.


Mä kauhistelin vielä hetki sitten nyöripaitoja enkä oo ollut ainoa tässäkään asiassa. Ihastuin tähän vaaleaan pitkähiaiseen nyöripaitaan niin paljon että pakko se oli laittaa tilaukseen. Nuo nyörit tekevät kivan lisän ihan tavalliseen asuun ja on päässyt kyllä kovaan käyttöön.


Pitkään etsinnässä ollut vähän klassisempi musta mekko löytyi myös nellyltä, mutta tämä ei ihan vastannutkaan odotuksia. Mun makuun tämä on vähän liian lyhyt ja takana olevat pari nappia melkein lähtivät irti jo ensimmäisellä sovituskerralla. Tykkään kyllä kovasti tästä materiaalista ja kyllä tälle käyttötarkotusta löytyy, pienen fiksaamisen jälkeen ;)


Alesta löytyi myös tämä valkoinen trikoomekko, jollasta kaipasin jo vähän viime kesänä. Nyt kuitenkin sellanen vasta löysin sopivalla hinnalla ja on ollut kyllä älyttömän hyvä. Nyt lämpösiä kesäpäiviä ootellen ja sitä rusketusta.


Oon aina inhonnut kaikkia kauluksella varustettuja paitoja, mutta nyt ne on taas noussut mun yksiin suosikki paitoihin. Tämä ihana lyhyempi toppi on ollut nyt jo käytössä ja varmasti monissa asuissa kesällä. Materiaali sekä tuo väri ihastuttaa mua edelleen.


Ja viimeisenä oli pakko tilata vihdoin myös mun elämäni ensimmäiset varrelliset conssit, valkoisena tietysti että niiden puhtaana pitäminen on mahdollisimman helppoa ;) Varrettomat ostinkin jo viime kesänä, mutta näille viileämmille ilmoille on nämä ollut hyvä vaihtoehto. Oon vähän uhkarohkeana pitänyt näitä myös töissä, toistaseks ei oo vielä yhdetkään punajuuret lentänyt kengille :D

8 kommenttia:

  1. Oi, ihania löytöjä oot kyllä tehnyt! Mullakin oli ennen lähinnä vihasuhde poolokauluksia kohtaan, mut nyt tekee mieli haalia varmaan jokanen vastaantuleva mekko tai paita korkeemmalla kauluksella omaan vaatekaappiin :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mulla oli ihan sama, mutta nyt tuntuu että mä en ees kattele minkään muunlaisia paitoja ku poolokauluksella :D näin ne ajat sit vaan muuttuu ;)

      Poista
  2. Oiii, tuo musta mekko näyttää aivan ihanalta! <3 Kivoja juttuja ja hei, mä inhosin myös kauluspaitoja, mutta nyt niitä löytyy munkin kaapista :D Sitä se muoti vaan tekee!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä varmasti ihana kesällä kun ilmat lämpenevät :) Haha, niin monelle käynyt tuo täysin sama :D Niin ne ajat vaan muuttuu!

      Poista
  3. Oiii, ihania juttuja muru<3 Pitääpä laittaa omat conssitkin pesuun, niin ne ees vähän muistuttaa valkosia ;) Toi mekko on ihana ja poolokaulukset iskee täälläki, ju nou it ;) Pusss<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannatan, mulla nuo varrettomat conssit vaatisi täysin saman käsittelyn ;) Oon huomannut muru, haha ;) Puss ♥

      Poista
  4. Ompa kivoja ostoksia! :) Varsinkin tuo musta mekko! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos kovasti, toi musta mekko on kyl ihana ja pääsee varmasti vielä hyvään käyttöön ;)

      Poista