14. helmikuuta 2017

HAPPY VALENTINE'S DAY


Mun mielestä ystävänpäivä on joka päivä. Oon ihan äärimmäisen kiitollinen mun jokaisesta ystävästä ympärillä, jotka on jakamassa ilot ja surut, kokemassa upeita hetkiä ja mukana mun elämässä. Oon myös onnellinen, että myös minä saan olla heidän elämässä. Oon saanut niin oikeet ihmiset vierelle, joille voi kertoa mitä tahansa ja olla täysin oma itsensä miettimättä sen enempää.

On ollut mahtavaa, miten on löytänyt ne ihmiset vierelle opiskelu ajoilta, sosiaalisesta mediasta ja ihan rehellisesti viikonlopun riennoista. Ja joka ikinen on tärkeä mulle. Kiitos ihan jokaiselle, ootte parhaita ♥

Ihanaa ystävänpäivää myös teille kaikille ihanille lukijoille ♥

3 kommenttia:

  1. Ihanasti kirjoitettu, toivottavasti rakkaimpasi lukevat tämän ♡
    http://mahdollisestiehka.blogspot.com/

    VastaaPoista