3. lokakuuta 2014

IT'S FRIDAY AGAIN


Hei ihanat ja kivaa perjantaita. Vahingossa taisin pitää pientä luovaa kirjoitustaukoa, sillä yli viikko sitten kirjoitettu viimeksi kunnolla, mutta se ei menoa haittaa, täällä taas uudella fiiliksellä jatketaan kirjoittamista. Mä olen ensimmäistä kertaa yli kuukauteen herännyt tänään ennen 11:00 kun kello soitti jo 07:00 ilmoittaen, että kohta pitää mennä lääkäriin. Sain tänään vihdoin 4 vuoden odottamisen jälkeen mikreeniin täsmälääkkeet ja voinko edes sanoin kuvailla miltä tää fiilis tuntuu.

Mun piti tänään lähteä Tampereelle moikkaamaan kahta kaveria, mutta molemmille tuli menoa, joten peruttiin ja jäinkin kotiin tänään. Sen seurauksena siivosin kotona oikein kunnolla, laittelin ruuat ja nautin perjantai fiiliksestä. Ihanaa !


Tää viikonloppu menee pitkästä aikaa myös osittain muuallakin kuin kotona, ihanaa vaihtelua ja pääsee vähän tuulettumaan pois kotinurkista, mut myös pyydettiin maanantaiksi töihin eikä todellakaan tarvinnut miettiä sekunttiakaan, että mennäkö vaiko ei. Tänään on myös tasan 2 viikkoa muuttopäivään eikä musta tunnu yhtään oudolta vieläkään, en kai vain osaa vielä sisäistää koko hommaa. Ehkä sitä pahinta jännitystä lievittää se, että mulla on se sama viikonloppu buukattu niin muutolle kuin usean eri ystävän näkemiseen eli yksin ei ainakaan tarvitse olla.

Mä olen kaikessa hiljaisuudessa myös kaivanut lankakerät esiin ja päätin, että ensimmäinen syksyinen panta voisi tulla arvottavaksi jo tänä viikonloppuna ;-) mä meinaan ainakin ite jo toivon, että tulisi niin kylmät ilmat, että saisi kaivaa jo pipot ja hanskat esiin...

Viimeistelyä vaille oleva panta odottaa tekijäänsä, joten toivotan ihanaa viikonloppua teille


2 kommenttia:

  1. Kuulostaapa ihanan rennolle perjantaille!<3 :-) Vitsi noi koissulit on söpöjä, en kestää :D
    P.S. Ihanaa viikonloppua<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe sitä tää onkin ollut :D pojat kiittävät, ne osaa kyllä olla todella sulosia ;-) ihanaa viikonloppua sullekkin ihana ♥

      Poista