14. syyskuuta 2014

TODAY IS THE GOOD DAY


Tänään on todellakin hyvä päivä. En tiedä miksi, mutta oon ollut tänään tosi ilonen ja onnellinen. Ehkä rennolla ja kivalla viikonlopulla on ollut osansa tähän fiilikseen, sunnuntaidenhan kuuluu olla tälläisiä :-) Ollaan vietetty tuon 10 kuukauden ikäisen veljen kanssa kahdestaan päivää saaden sisko tietysti monet halit ja koiranpentu katseet noilta suloisilta ruskeilta nappisilmiltä ♥ 

Aamulla hiuksissa koristi kiva rento sunnuntai nuttura, mutta piru sentään kun sitä tulee pidettyä liiankin usein vain, jotta hiukset eivät olisi koko ajan naamalla, kun yrittää jotakin tehdä. Tästä innostuneena tein pitkästä aikaa kiharat hiuksiin piristämään. Käytän kiharoiden tekoon suoristusrautaa enkä edes osaa enää tehdä millään mulla kuin sillä ja tykkään näistä ihan hirmuisesti. Mun oma hiuslaatu on hyvin liukas, eikä näissä tunnu pysyvän tupeeraukset / kiharat jne millään tököttimillä, joten jos jollakin on sama ongelma ja löytänyt siihen ratkaisun niin saa vinkata !! Tai oikeestaan kaikki pysyy kun on sisällä, mutta kun astuu ulkoovesta pihalle niin ...


Muutama viikko sitten ostin ihanalta Saijalta tuon collage paidan ja oon ihan hullaantunut siihen. En yleensä oo tykännyt mistään teksteistä tai muusta vastaavista paidoissa, mutta näköjään niitä poikkeuksiakin on ja kun luin tarkemmin mitä paidassa lukee ... ihana ;D niin rento ja kiva kotipaidaksi.

Ihanaa kun saa panostaa blogiin nyt ihan huolella, tehdä postauksia sillon kun haluaa ja valokuvailu on palannut takaisin arkirutiineihin. Niin paljon kun mä odotan sitä päivää kun pääsen palaamaan takaisin työelämään hyvin levänneenä ja virkeenä niin nautin silti ihan älyttömän paljon tästä kotona olostakin. Huomenna on tasan 30 päivää siihen kun vuokrasopimus alkaa, joten ennen sitä mun täytyy kyllästyttää mun täällä asuvat kaverit mun jutuilla ja nähdä niitä nyt ( toivottavasti ) mahdollisimman paljon, jotta ei iskisi heti kova ikävä niitä kun lähtee pois, joten siinä onkin tekemistä näille työttömille päiville :D 

Mulla on niin super hyvä fiilis, että voisin tartuttaa tän teistä jokaiseen. Toivottavasti teidän sunnuntai on ollut yhtä onnistunut. Mahtavaa viikonaloitusta kaikille

6 kommenttia:

  1. Mullakin on ihan mielettömän hyvä fiilis ollut koko päivän ja oikeestaan viikonlopun<3 Ihanat kiharat sulla muruseni :-)
    P.S. Mulla on PALJON kerrottavaa, meijän on pakko nähdä mahdollisimman pian!?<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, tätä kivaa fiilistä on siis liikkeellä ;-) meidän on tosiaan nähtävä ja varsinkin nyt vielä nopeemmin, koska mua alko ihan tosissani kiinnostamaan mitä kaikkee sulla on :D laitellaan whatsappia heti huomenna ♥

      Poista
  2. Sulla on niin ihanat ja kauniin väriset hiukset, sopii sulle tosi hyvin! Täällä on sama ongelma kiharoiden ja muiden kanssa, kun ne ei vaan pysy tuntia kauempaa. Ja onnea uuteen kotiin jo näin etukäteen! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon, tykkään kyllä tällä hetkellä tosi paljon mun nykyisestä hiusteväristä :-) toivottavasti löydetään vielä joku keino, että saisi ne kiharat pysymään vähän kauemmin... kiitos kovasti, muuttoa odotellaan jo kovasti ♥

      Poista
  3. Ihania kuvia ♥ Mulla taas kiharat jämähtää päähän kuin pikaliimalla olis sliipattuna, pysyy siihen asti kun taas pesen tai suoristan hiukset :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Minna ♥ mä haluan siis sun hiukset ! Inhoon kun näissä ei kunnolla pysy mikään paitsi sitten kun tekee laineraudalla niin niitä et saa pois ennen kun pesee hiukset :D

      Poista