17. syyskuuta 2014

NO NE NEULEPANNAT

On tullut se aika syksystä kun puikot alkavat kilistä höyryävän kupposen äärellä pimeinä syysiltoina. Vai kiliseekö ? Ei ainakaan vielä, sillä olen ollut vähän epävarma siitä, että onko tänä syksynä tullut aika tehdä jotakin ihan muuta.

Hyvällä omalla tunnolla voisi neulepanta syksyä jatkaa, sillä olihan viime syksy vasta ensimmäinen sellainen ja itseasiassa mun odotukset saivat totaallisen mullistuksen kun ne olivatkin todella kysyttyjä, todella iso kiitos siitä teille jokaiselle mutta se kysymysmerkki onkin, että mitä jos joka syksy olisi joku eri juttu, jotta vaihtelevuutta tulisi ?


Haluan sen olevan jotain itsetehtyä, jotta se olisi jotain omaperäistä. Nyt heitänkin lankakerän teille ja kysynkin; jatketaanko neulepanta syksyä uusilla upeilla väreillä vai olisiko tilalle jotakin uutta, mitä ?

Keskiviikko ilta jatkuu kyynelillä ja hyvällä fiiliksellä nimittäin hyvän asian puolesta, elämä lapselle konsertti

4 kommenttia:

  1. neulepannat on mun mielestä jotenkin "sun juttu", mutta toisaalta vaihtelu virkistää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi ihana kuulla :-) oon halunnut tuoda blogiin sitä jotakin omaa persoonaa ja neulepannat on ollut se juttu. Ehkä jatketaankin vielä niillä ? ;-)

      Poista
  2. OI KYLLÄ, neulepannoilla jatketaan! Nehän on tavallaan muodostunu jo tavaramerkiks sulla ;-) Ne on niin ihania, toivottavasti mä voittaisin tänä vuonna sellasen :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi apua, kiiiitos ♥ eiköhän ne neulepannat jatku tänäkin vuonna ;-)

      Poista