3. syyskuuta 2014

CONGRATULATION BLOG

Anteeksi ! Minä unohdin. Sairastin flunssaa 40 kuumeessa sohvalla maaten. Muistin kyllä, mutta en kyennyt asialle tekemään mitään. Annathan anteeksi ? Muistan kuinka sitä ensimmäistä kirjoitusta julkaistaessa oltiin intopiukeina siitä, mihin tämä kaikki johtaa vai johtaako mihinkään ? Ihailtiin yhdessä muiden aikaansaannoksia, kirjoituksia ja mahtavia kuvia.

Blogi täytti ihanat 2 vuotta ti 26.8. Kun aloin kirjoittamaan täysin tyhjästä tasan kaksi vuotta sitten en voinut kuvitella saavani aikaan mitään tälläistä, jolla on toivoa jatkua vielä pitkään. Olen kokenut yhdessä tämän blogin kanssa ilkeät anonyymit, ne monet loukkaavat sanat, ne monet kateelliset, mutta ennen kaikkea olen kokenut ne miljoonat sydäntälämmittävät sanat ja asiat, joita tämä blogi on mulle tuonut


En olisi uskonut, että voisin kehittyä. Mutta kun vertaan ensimmäistä postausta ja viimeisintä; tajuan totuuden siitä, että myös minä voin olla hyvä jossakin. Tämä blogi on opettanut mulle niin paljon, että jos listaisin kaikki niin multa karkottuisi kaikki lukijat sen maratoonipostauksen myötä :D haluan vain yleisesti sanoa, että me jokainen bloggaaja ollaan ainutlaatuisia ja täydellisiä juuri omana persoonana. Ei tarvitse vertailla muita tai yrittää olla kuin joku toinen bloggaaja, kun tekee sitä mitä itse haluaa, kirjoittaa juuri niistä omista asioista niin myös blogi pysyy juuri sinunlaisena; omanlaisena.

Oon saanut blogin kautta paljon uusia tuttavuuksia, olen tutustunut toisiin bloggaajiin ja saanut uusia ystäviä, enkä voisi enää kuvitellakkaan eläväni ilman heitä en voisi kuvitella eläväni ilman blogia.

Mulla ei ole yhteistyöjuttuja enkä saa kutsuja erilaisiin tapahtumiin, mutta mä kirjoitan yhä. Rakastan tätä. Tää on mun harrastus. Inspiroidun blogimaailmasta joka päivä, saan uusia ajatuksia joka päivä. Eihän tätä voi lopettaa. Tää on ihanaa

2 kommenttia:

  1. Tässä postauksessa oli niin viisaita sanoja<3 On tää bloggaamnen vaan niin ihanaa ja sää oot kans<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miten ihana kommentti, kiitos sinä ihana ♥

      Poista