20. syyskuuta 2014

BLONDE HAIR IS BACK


Kyllä mä oon tyytyväinen. Päätin jo viikkoja sitten, että haluan ehdottomasti "vähän" vaalentaa mun hiuksia, sillä tummat mulla on ollut jo kokonaisen 6 vuotta. Niin siinä sitten kävi, että pari päivää sitten kaivettiin kaapista vaalea väri, lyötiin folioraidat päähän ja tässä on lopputulos. Mun ensimmäinen reaktio oli, että mitä hittoa mä oikeen tein, mutta nyt en voi enää ymmärtää mulla olleen mitään kokonaan tummia. Väri on nyt pari päivää vielä vaalentunut ja tasaantunut, joten kuvia siksi vasta nyt. 


Hiuksiin voi näköjään myös rakastua ihan kunnolla. Jopa niiden kihartaminen oli kuin pyörällä olisi just oppinut ajamaan. Täytyy sanoa, että tykkään kiharoista nyt vielä enemmän kun ne kunnolla erottuu. Enkä näytä enää niin kalpeelta :D selaan kuitenkin mun instagramia ja kattelen kuvia ex-hiuksista, haikeena mutta toisaalta tosi onnellisena.

Kyllä nää vaan sopii mulle paljon paremmin. Ja tumman saa aina takasin, jos siltä tuntuu, mutta tuskin. Mitäs siellä ollaan mieltä ?

ppst. käykää jättämässä oma mielipiteenne syksyn neulepannoille, sillä niiden kohtalo on edelleen avoinna.

10 kommenttia:

  1. Noi hiukset sopii sulle tosi hyvin! Ite tykkään tosi paljon raidoitetuista hiuksista, sillä niillä saa lisää elävyyttä tummiin, ja onhan se kivaa vaihteluakin! Sun hiukset on nyt kyllä tosi ihanat! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Veera tosi paljon ♥ oon niin samaa mieltä sun kanssa, kyllä raidoilla saa vaan paljon aikaan, aivan kuin hiukset heräis uudestaan eloon :-)

      Poista
  2. Ihanat! Kyllä on paljon eläväisemmän näköset hiukset nyt kun on vähän vaaleeta väriä joukossa :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Minna, oon niin samalla linjalla ! Hiukset heräs uudestaan eloon :D

      Poista
  3. Hirmu ihana uus ulkoasu sulla ja tuo hiusväri käy sulle täydellisesti!:3

    http://wellulife.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti Venla, ihana kommentti ♥

      Poista
  4. Aaaaah mitkä hiukset!<3 Siis ihan täydelliset <3_<3 Ehkä alan itekin jopa harkitseen ....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei meen ihan sanattomaks, kiitos ihana ♥ hih ;-)

      Poista
  5. Näyttää kyllä todella ihanilta nuo sun hiukset!

    VastaaPoista