22. elokuuta 2014

SE ITSENÄISTYMINEN


Nämä kuvat ovat siltä illalta kun istuin koneen äärellä selaten aina vain niin ihania valkoisia inspiraatio kuvia pinterestistä ja pian havahduin siihen tosiasiaan; minä itsenäistyn. Se tuntuu hurjalta. Pian kaikki päätökset, tekemiset, asiat ja teot ovat minun vastuullani kokonaan. Tuntuu hurjalta että enää ei ole se pikku tyttö jolla elämä oli helppoa ja huoletonta, jonka ainoat murheet olivat sydänsurut ja aamuiset vaatekriisit. Nyt on jo se, jonka on kannettava kaikki vastuu itsestään.

On mulla edelleen ne ihmiset, jotka ovat lähellä kun tarvitsen apua, jotka kuuntelevat kaikki murheet ja joiden kanssa vietän ne elämän parhaat hetket, eihän ne katoa tämän ison muutoksen myötä mihinkään, päinvastoin heistä tulee vieläkin tärkeämpiä. Haluan että he pääsevät näkemään tämän kaiken, sillä haluan muistella tätä kaikkea panikointia tulevaisuudessa heidän kanssaan ja jopa naurahtaa kuinka nuori sitä silloin olikaan :D 


Mä odotan jo sitä päivää kun tuo muutto on totta, sitä lokakuista kylmää päivää kun tämä koko sekameteli soppa mun päästä pääsee kunnolla valloilleen. Niin paljon kun mä tuota päivää jo jännitänkin niin yhtä paljon mä oon jo siinä päivässä.

Se hetki kun tuota unelmien asuntoa käytiin tiistaina katsomassa, kuinka naapureissa ei todellakaan ollut mitään valittamista ( ;-) ) ja kuinka näin jo itseni bloggailemassa sohvankulmasta vaalean sisustuksen keskellä kynttilän valossa sai todella mut tajuaan että näin tän kuuluukin mennä, mä olen oikeasti jo aikuisuutta kohti kasvava nuori nainen joka itsenäistyy.

Ihanaa viikonloppua !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti