15. elokuuta 2014

LOMALLE UUTISIEN KERA


Mun kesän ensimmäinen miniloma alkoi hetki sitten kun pääsin töistä lähtemään ja on muuten ihan sanoin kuvaamattoman hieno fiilis. Pakkasin nopeasti kaikki tärkeät ja tarpeelliset tavarat mukaani ja parasta aikaa junassa istuessa otan suunnaksi Etelä-Savon. Mä oon todellakin ollut pienen irtioton tarpeessa näiden viikkojen jälkeen. Ei ole helppoa tehdä töitä 7:män päivää viikossa.

Oon muutenkin päässyt kääntämään mun elämässä täysin uuden sivun. Sellasen sivun jonka otsikko on; kohti omaa tulevaisuutta. Joku saattaakin tuosta päätellä aika paljonkin, mutta aattelin vähän kertoa :-) 

Ja kyllä, mä muutan pois kotoa lokakuussa. Oon saanut aivan mielettömän ihanan asunnon, aivan mielettömästä paikasta Tampereella. En ole tästä hiiskunut vielä kovin monille, mutta nyt kun asia on varmistunut en jaksa enää odottaa saatika olla hiljaa asiasta :D erilaisia asuntopostauksia ja muita on tietysti tulossa lähempänä tätä H-hetkeä, mutta enhän mä vaan voi olla kertomatta tätä asiaa teille. Oon niin onnellinen, pääsen pian laittamaan omaa kotia ja tekemään ihan omia asioita.


Mä mietin hetken että kumpi; ajokortti vai muutto sillä rahat ei riitä molempiin tällä hetkellä. Lopulta sitä vain naurahti että "niimpä, kumpikohan :D". Eihän tuollainen yksiö nyt kovin iso ole kun on tottunut asumaan omakotitalossa, mutta yksin siellä pärjää asumaan oikein hyvin. Lokakuuta odotellessa...

Netti on kyllä nyt niin hidas tässä junassa, että jatkankin leffan katseluun ja otan lomanaloituksen mahdollisimman rennosti. Eikä tätä muuton odotusta helpota yhtään se, että tänään perille päästessäni pääsen näkemään kaverin uuden asunnon ;-)

2 kommenttia:

  1. Oi että mitkä kynnet ja toi sormus sopii sulle ihan täydellisesti!<3
    Vitsi mä en malta oottaa et muutat tampereelle, mekin voidaan nähä useemmin!! :) Ja ne asuntopostaukset.. Tarviiko ees sanoo mitään?;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, mä tykkään tosta sormuksesta ihan hulluna :-) en mäkään malta odottaa tota muuttoa, tuntuu että tosi monet asiat helpottuu just ton myötä kuten että näkee kavereita vähän useemmin ;-)

      Poista