9. elokuuta 2014

EI OLE ENÄÄ MITÄÄN SALATTAVAA


Se olen tosiaan vain minä. Minä nuori nainen joka kirjoitan blogia. Blogia, jonne olen saanut kirjoittaa arjen iloja, tulla pakoon arjen hankaluuksia, saanut vertaistukea, lukea teidän sydäntä lämmittäviä kommentteja, nähdä muiden elämää, ihailla upeita valokuvia ja liikuttua toisten iloisista asioista. Ennenkaikkea olen saanut teiltä vertaistukea monissa asioissa, joista olen tänne vuosien varrella kirjoittanut.

Olen saanut huomata, että en ole ainoa joka kamppailee huonon ihon kanssa tai joka kärsii mikreenistä. En enää hoe itselleni olevani ainoa, joka on saanut tämän kaiken pahan niskaansa, sillä olen päässyt todistamaan että näin ei ole. Miksi siis en voisi kirjoittaa asioista suoraan, miksi yritän aina näyttää että kaikki on hyvin ?


Mulla on todella huonoja päiviä, päiviä kun kolhin itseäni koko ajan johonkin, meinaan nukkua pommiin, ei vain jaksaisi hymyillä ja kaiken kruunaa hieman humalaisen asiakkaan epätoivoiset flirttailu yritykset joka saa verenpaineet nouseen pilviin, haluaisi kääriytyä takaisin peiton alle pahaa maailmaa piiloon ja herätä aamulla pirteämpänä. Väsymyksen keskellä kotona saa siivota, kuunnella kamalaa meteliä, itkeviä lapsia ja kiristellä hermoja.

Ihailen suuresti bloggaajia, jotka kertovat rehellisesti ajatuksia ja arjen asioita. Ei kaunistella sitä, että elämässä on tapahtunut jotakin mikä saa mielen todella maahan. Kirjoitetaan jopa muutamalla sanalla ajatuksia ja saadaan sitä tukea muilta.

En halua enää salailla asioita. Jos joku asia todella paljon painaa mieltä, haluan sen jatkossa pystyä täällä kertomaan. Se onko se hyvä vai huono idea jää nähtäväksi... Minä olen vain minä ja tulen aina olemaan tälläinen kaikkine iloine ja suruineen. 

6 kommenttia:

  1. Hieno postaus. Niin hieno et loppuu sanat kesken. Oot hieno nainen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Mona ♥ mä menin ihan sanattomaksi tästä kommentista.

      Poista
  2. Ihana sinä, hyvä että pystyt myös huonoista jutuista tänne kirjottelemaan ♥ Tsemppiä!

    VastaaPoista
  3. Musta on ihanaa, että blogimaailmassa ollaan rehellisiä. Sellaiset rehelliset postaukset ovat parhaita ja aitoja<3 Niitä siis ;-* P.S. Oot täydellinen just sellasena kun oot<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon niin samaa mieltä sun kanssa ja sä olet myös ollut mulle oikein esimerkki tässä asiassa ;-) oon niin sanaton, kiiitos <3

      Poista