18. heinäkuuta 2014

TIME TO ASK ME SOMETHING


Edellisestä vastaavanlaisesta postauksesta on kulunut jo puolitoista vuotta, joten ajattelin että tässä samalla kun minä viimeisten luonnoksissa majailevaa postausta niin te voisitte jättää mulle kysymyksiä, joihin sitten vastailen :-) Kysely aikaa voisi olla tiistaihin 22.7 saakka, jonka jälkeen mä teen niistä postauksen jos toisenkin.... kysymyksien määrästä riippuen ;-)

Oon myös miettinyt, että vastailisinko kuvien ja teksin muodossa vai lyhyissä videopätkissä, kumpaa on helpompi seurata ?

Nyt ei kun kysymyksiä tulemaan, koska mä odotan niitä jo innolla ♥

6 kommenttia:

  1. Pitäis varmaan munkin tehdä kysymyspostaus, en muista millon viimeks oon tehnyt :-D

    Ikävöitkö jotain hetkeä/ihmistä/asiaa? Mitä?
    Kolme hyvää puolta itsestäsi?
    Mitä asioita haluut vielä tehdä elämässäs?
    Kadutko jotakin?
    Missä näet itsesi viiden vuoden kuluttua? Entä kymmenen?
    Luulitko/teitkö jotain tyhmiä asioita pienenä? :D

    VastaaPoista
  2. Seurusteletko? Jos et niin haluisitko?
    Ootko syksyllä töissä vai opiskeletko?
    Mikä on parasta bloggailussa?
    Minkä ikäinen oot?
    Koska sulla on synttärit?
    Sun unelma ammatti?

    VastaaPoista
  3. Meikkaatko? Voitko lähteä ilman meikkiä minnekkään?
    Poltatko? Juotko?
    Ootko sellanen joka tykkää olla ihmisten kanssa vai ootko mielummin yksin?
    Tunnistetaanko sut blogin perusteella?
    Kuinka pitkä oot?
    Onko sulla tatuointia? Haluatko jos ei oo?

    VastaaPoista
  4. Flirttaillaanko sulle koskaan töissä? Entä baarissa/kaupungilla jne?
    Millaset miehet kiinnittää sun huomion?
    Ihanin kaupunki suomessa?
    Minne haluisit ehdottomasti päästä matkustaan seuraavan 5v aikana?

    :-)

    VastaaPoista
  5. Lähitulevaisuuden suunnitelmia?
    Suurin haaveesi?
    Lemppari vuodenaika? Miksi?
    Paras kesähuvi?
    Onko kesäperinteitä?

    VastaaPoista
  6. Mulla olis kysymyksenä, että koskas nähtäis? hahaha :D

    VastaaPoista