16. heinäkuuta 2014

PITÄISIKÖ SITÄ VAIN PUHUA


Voi kauhistus miten nopeesti nää viikot vierii eteenpäin, paljon on tekemistä mutta silti tuntuu että oikein mitään ei saa tehtyä :D Töiden jälkeen on ollut niin kurjat ilmat, että ei oo päässyt edes ulos kuvailemaan ( koska se aurinko paistaa aina sillon kun istut sisällä töissä... ) ja aina kun pitäisi mennä niin tulee joku este.

Mua kiinnostaisi tai oikeastaan jopa haluisin kirjoittaa vähän syvällisempää postausta eräästä aiheesta, mutta vielä en sitä ole kyennyt julkaisemaan. En vaan halua kuulla mitään ilkeitä sanoja ja sitä pa*** myrskyä mitä siitä alkaa. Juuri nyt kun tuntuu muuten menevän ihan hyvin niin yritän välttää ilkeitä asioita. Toisaalta taas tiedän, että kun saisin myös niitä kertomuksia teiltä ja ihania ajatuksia niin saisin asioita pois sydämeltä :-) Luonnoksissa se jo on, se koska sen julkaisen on vielä mysteeri.


Haluan myös pitkästä aikaa kuvailla teille videota joku päivä. Oon vaan niin huono puhumaan itekseni kameralle :D joitakin asioita on vaan helpompi kertoa videon muodossa ja mä oon myös miettinyt, että tekisin tosiaan sitä syvällisempää postausta lyhyen videon muodossa, onkohan se viisasta ?

Oon niin varma että tuun julkaisemaan sen postauksen tässä ihan lähiaikoina, eihän mun vain tarvitse julkaista sellaisia kommentteja mitkä satuttaa tai tuntuu loukkaavilta :-) Kritiikkiähän saa aina antaa kunhan sitä muistaa antaa hyvässä hengessä. Oon huomannut kasvaneeni bloggaajana niistä ensimmäisistä ilkeistä kommenteista kyllä hurjasti, en mä enää pienestä hätkähdä.

Huomenna aamulla olisi tarkoitus kuvata pieni kuulumis video teille jota on niin toivottu kuin myös mä haluan sen tehdä että nyt sormet ja varpaat ristiin että se onnistuu. Toivottavasti siis nähdään aamulla.

10 kommenttia:

  1. Ne on vaan sanoja niiltä, jotka on sulle kateellisia ja jotka ei ite pystyis postaan sellasia asioita :) ! Niin vanha juttu mut toisesta korvasta vaan sisää ja toisesta ulos ;)
    Mä voin tulla sun videolle nii ei tarvii yksin puhua XDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin täyttä totta, kiitos noista sanoista ihana kamuseni <3 joo tuu vaan, voitais joskus tehä jopa yhdessä joku video ;-)

      Poista
    2. nii voitais, ois tosi kivaa :) !!

      Poista
    3. Hih no niin olis ♥ katotaan koska saatais sellanen tehtyä :-)

      Poista
  2. Julkaise mahdollisimman pian tuo syvällisempi postaus, mä vaikka sit tsemppaan niin paljon ettei ne ilkeydet tunnu missää ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Minna ♥ kyllä mä nyt taidan rohkaistua sen julkaisemiseen ;-)

      Poista
  3. Jeii, koska videota<3?
    Noi negatiiviset anonyymikommentit on kyllä inhottavia, just niin kuin puhuttiinkin.. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih varmasti pian, en vaan uskalla vielä luvata sitä kunnolla kun en tiedä koska kone taas toimii :D ne tosiaan on ilkeitä mutta ehkä ne vaan kannattaa sivuuttaa ja unohtaa :-)

      Poista
  4. Kirjoitin itse juuri syvällisemmän postauksen blogiini sairaudestani.. Pelkäsin ilkeitä anokommentteja mutta päätin vaan silti että julkaisen postauksen. Sanoi kuka mitä hyvänsä. Mulle tuli vapautuneempi fiilis kun kerroin itsestäni rehellisesti :) ja yhtäkään ilkeää kommenttia en oo saanut, päinvastoin oon saanut ihania tsemppiviestejä ja vertaistukea <3
    Ymmärrän silti että henk. Kohtaisempien asioiden julkituominen jännittää - varsinkin blogissa... Toivottavasti rohkenet julkaista postauksen, mitä se ikinä koskeekin. Se avaa varmasti monen silmiä ja helpottaa omaa mieltä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että Enni kiitos kovasti sun rohkaisevasta kommentista :'-) tää sai todellakin tajuamaan että mun lukijoista löytyy niin paljon ihania ihmisiä, joilta saa paljon vertaistukea että enhän mä voi enää pitää näitä asioita haudutettuna sisälläni. Kiitos kovasti, julkaisen tuon postauksen aivan varmasti lähi päivinä :-)

      Poista