27. heinäkuuta 2014

LONG TIME NO SEE


Taas on hurahtanut liian pitkä aika kun viimeksi olen postaillut teille. Mun läppäri missä oli kaikki valokuvat ja kuvanmuokkaus ohjelmat sanoi muutama päivä sitten sopimuksensa irti kokonaan ja nyt täytyy yrittää saada kuvia ladattua aivan uudella tavalla toiselle koneelle ja muokattua internetin omilla ohjelmilla... huoh. 

Mitä täällä ruudun takana on sitten tapahtunut ? Viime viikonloppuna nautittiin pitkästä aikaa kunnolla Tampereen yöstä ja mahtavasta seurasta :-) keskiviikkona mä tapasin ensimmäistä kertaa livenä uuden ihanan blogi tuttavuuden, tuon iloisen, ihanan ja kauniin Emilian ♥ oon kuumat hellepäivät käyttänyt epätoivoisesti rusketuksen ottoon, onnistumatta siinä :D en vaan rusketu, argh.


Eilen koko aamupäivä meni aseman markkinoilla, niin myymässä kuin ostellessakin, ihastelua ja huokailua unohtamatta ;-) kuuma helle ei vienyt kivaa fiilistä mihinkään kun mukana oli piristäviä asiakkaita, ihania ystäviä ja hyvää syötävää. Mä sain muutama päivä sitten jalkaani pienen asteisen palovamman moottoripyörän tulikuumasta pakoputkesta ja voin sanoa, että tuo polttava aurinko siihen eilen ei tuntunut miltään herkulta !

Huono kuvasaalis markkinoilta ja huono kirjoitustahti... tänään käyn varovasti katsomassa Tampereella että olisiko siellä edes suhteellisen halvalla uutta läppäriä mulle, tuskin halpaa nyt kun mä sitä toivon :D pidetään peukkuja ja nautitaan auringosta tänäänkin. Ihanaa sunnuntaita teille ♥


4 kommenttia:

  1. Toivottavasti löydät uuden läppärin, mie olisin ihan "paniikissa" jos tää kone hajoais. :-D Voi kun itsekin pääsis tuollaisille markkinoille! Mie rakastan kaikkia sisustustavaroita, ja voin jo nyt kuvitella miten paljon kaikkia kauniita tavaroita tuun joskus hankkimaan omaan kotiin... :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Konetta ei ainakaan vielä löytynyt mutta onneks meillä on vielä yksi läppäri niin saa edes jotenkin pidettyä blogia ajantasalla :D voi että, mä tykkään myös itse käydä paljon erilaisissa "sisustus" tapahtumissa ja haalia paljon kauniita tavaroita :-) mä nään myös itseni sisustamassa sitä tulevaa omaa kotia kaikella tuolla ihanalla ja luulen että meillä kummallakaan siihen ei mene kovin kauaa aikaa. Voin yrittää vinkkailla sulle erilaisista tapahtumista, jos vaan itse niitä pongailen :-)

      Poista
  2. Vooi elämä minkä näköstä tuola putiikissa on<3 Siis mää oon ihan rakastunut tommosiin "hollannikas" mallisiin kenkiin <3_<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih voi kiitos kovasti, välitän ihanat sanat äidille eteenpäin :'-) noi on tosiaan tosi ihanan näköisiä ja äärimmäisen ihanat jalassa !

      Poista