6. heinäkuuta 2014

ILTA JALKAPALLOILUN


Mahtavaa sunnuntaita teille sinne ♥ Oottehan muistaneet nauttia auringosta yhtä hyvin kuin me; pihalla koko päivä, syöty ulkona ja loppu illasta pieni huumorinheitto ajoi meidät monen tunnin vesisotaan ? Kyllä, myös me "aikuiset" :D ja täytyy muuten sanoa, että tälle illalle tuo juoksentelu hetki oli paras tapa rentoutua ja ladata akkuja.

Eilen illalla mä tein elämääni uutta historiaa; katsoin kokonaisen pelin alusta loppuun jalkapalloa ! Onhan se ihan uskomattoman hieno laji ja nyt täytyy sanoa, että en yhtään ihmettele miksi miehet kyttää sitä nenä kiinni television ruudussa; onhan se nyt pirskatti todella koukuttavaa ;-) siinä me sitten muiden nukkuessa isäpuolen kanssa tuijotettiin jalkapalloa, syötiin kaapit tyhjiks herkuista ja sain myös siinä kuulla kuinka musta tulee jollekkin vielä unelma tyttöystävä kun oon näin hyvin hengessä mukana :D 


Aamun työvuoron, suursiivouksen ja lastenvahti päivän jälkeen tuollainen ilta ilman kiirettä oli ihana ♥ Niin paljon kun mä tykkäänkin käydä viihteellä kaverien kanssa niin yhtä paljon mä tykkään myös istua kotona tekemättä yhtään mitään. 

Seuraatteko te siellä jalkapalloa ? Entäpä mitäs te ootte mieltä tästä; viikonloppu viihteellä vai rento ilta kotona ?


SEURAA FACEBOOKISSA 

12 kommenttia:

  1. mieluummin rento ilta kotona! niin ja kivoja kuvia :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joku muukin siis tällä linjalla, hyvä ;-) kiitos Susanna !

      Poista
  2. Mä en oikein voi sanoo että seuraan jalkapalloo, mutta joskus kun isi kattoo peliä niin saatan hetken viihtyä siinä sitä peli kattomassa :D. Joskus on kyllä tullu käytyä isin mukana pienemmissä jalkapallo peleissä :) .
    Nii ja mä ehkä ottaisin rennon illan kotona parilla kaverilla :) .

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh mä teen tuota samaa että jään hetkeks tuijottamaan sitä telkkaria jos joku muu sattuu sieltä sitä jalkapalloa katsomaan mutta nyt mä taisin siihen vähän jäädä jopa koukkuun ;-) mä oon myös samaa mieltä että parin kaverin kanssa vietetty rento ilta on ihan parasta ♥

      Poista
  3. ihana sinä <3 :3 tän loppuviikon jälkeen sanon, että rento kotiviikonloppu ois kivempi, mutta toisaalta siellä oli niin mahtava meno ja ihanaa ja kaikkee, että kaipaan sinne jo takasin vaikka vasta pääsin kotiin ! Mä oon varmaan nykyään vähän liian kiinni tossa jääkiekossa, nytkin muutama tunti meni vanhoja videoita kattellessa ja fiilistellessä, joten jalkapallo ei oo oikein napannu :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh välillä on ihan kiva pistää kunnolla meno pystyyn vaikka sitten siellä festareilla ;-) mä oon aina ja ikuisesti omistanut koko urheilu intoni jääkiekon katseluun eikä sitä korvaa mikään, että samassa veneessä ollaan edelleen ♥

      Poista
  4. Ihana sä ♥ Susta kyllä tulee jollekin unelmatyttöystävä vaikket jalkapalloo tuijottaiskaan ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei sinä ihana, kiiitos ♥

      Poista
  5. Mä oon nykyään ehkä vähän enemmän koti-ihminen, mutta joskus on tosi kiva käydä viihteelläkin! :) Kivoja kuvia!


    http://jennidiamante.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle on vähän käynyt tuo sama, mutta silti vain sellanen pieni irrottelu joskus tekee hyvää ;-) Kiitos Jenni !

      Poista
  6. Mielummin se rento ilta kotona, vaikka välillä tekee mieli päästä ulos bilettämäänkin ;-)
    Mikä ihana pallero se sielä sohvalla nukkuu<3!!?
    P.S. Oot kaunis <3:-*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih sä oot niiiiin mun kaksonen ;-) se on meidän Sulo - mopsi joka siellä köllöttelee :-) voi kiitos ihana sun kommentista <3

      Poista