9. kesäkuuta 2014

RANDOM PICTURE FROM THIS DAY


Hei ihanat ja mahtavaa viikonaloitusta. Tää viikonloppu on ollut yhtä hymyä, oon nauttinut täysillä ja saanut ihan uutta energiaa tuleviin päiviin. Tänään siivottiin oikein urakalla ja mikä onkaan parempaa kuin hetken kuluttua mennä uinumaan puhtaisiin lakanoihin ja raikkaaseen huoneeseen ? 

Tänään laittelin viimeisetkin valmistujaislahjat järjestykseen ja availin viimeisetkin paketit ja pussit, en sentään pulloja :D sain äidiltä ihana idean laittaa ruusut kuivumaan nyt kun ne alkoivat pikku hiljaa nuupahtamaan ja voi että miten kiva idea siitä tulikaan. Nyt vain odottelen niiden kunnolla kuivumista, koska sillon ne on vasta hienoimmillaan. Onko kukaan teistä koskaan tehnyt tuota ruusujen kuivatusta ja miten ne on onnistunut ?


Tänä viikonloppuna mä olen nauttinut töiden teosta, koska oon saanut taas nähdä paljon tuttuja asiakkaita ja kuulla heidän kuulumisia, tän takia minä valmistuin juuri tälle alalle, tykkään tehdä asiakaspalvelua. Oon nauttinut perheen kanssa vietetystä ajasta, auringosta, kaikkien hymyistä ja siitä kaikesta mitä mulla nyt on. Miten onnellinen ihminen voikaan olla ? Oon valmistunut, pääsin töihin, keräilen jo uusia asioita tulevaan kotiin ja nautin tästä kaikesta. 

Hymyilen koko ajan. Hymyilkää tekin. Mä lähden hymyillen nukkumaan ja herään hymyillen töihin. Nautitaan kesästä, oltiin sitten lomalla tai töissä. Ihanaa viikonaloitusta kaikille <3 Anteeksi sekava postaus, en osaa kiteyttää ilmeisesti kaikkea järkevästi yhteen postaukseen :D 
    

6 kommenttia:

  1. Siis eipä oo oikeasti mitään parempaa kun sukeltaa puhtaisiin lakanoihin ja nuuskia sitä ihanaa mäntysuovan tuoksua, joka kotona leijailee<3 8)
    Ihania kuvia sun huoneesta, siis vau!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon niin addiktoitunut kaikille pesuaine hajuille että mä lattioita pestessä jätän sen saavin huoneeseen aina hetkeks että se tuoksu tulee sinne :D

      Poista
  2. Mä oon kuivatellu ruusuja ja on onnistunut ihan hyvin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi hyvä kuulla ! Nyt noi munkin on alkanut kunnolla kuivaan ja ihania ovat :-)

      Poista
  3. Aivan ihania kuvia! Niin raikkaita <3

    VastaaPoista