2. kesäkuuta 2014

GRADUATION


Se kaikki jännitys, kihelmöinti mahanpohjassa, hiirenhiljainen supattelu penkkirivissä, odotus... se rivissä seisominen, toisia varovasti vilkuillen... se hetki kun lakit laitetaan päähän, hymy nousee kohti korvia ja voi seistä ylpeästi omasta suorituksestaan. 

Perjantai oli mun elämäni ihanin ja onnellisin päivä, valmistuin todella sen kaiken ahertamisen jälkeen ensimmäiseen ammattiini. Olen vihdoin virallisesti merkonomi. Tuo päivä oli täynnä jännitystä ja sitä odottamista että koulu on ohi, samalla myös todella haikea ja hämmentävä. 


Lauantaina juhlittiin sukulaisten ja tuttavien kanssa ja oon niin onnellinen jokaisesta heistä joka saapui paikalle, oli mahtavaa nähdä kuinka iloisia myös he ovat mun puolestani. Olin yhtä hymyä koko päivän, jokaisen hetken. Mun hymy nousi vielä entisestään kun kukkalähetti kiikutti äärettömän iloisesti ovelle ison kasan punaisia ruusuja, niin ihana idea ihmiseltä joka ei päässyt juhliini, kiitos sulle todella paljon <3

Koko valmistujais viikonloppu hujahti ihan ohi silmien, nytkö se on jo ohi ? Tästä on hyvä jatkaa kohti uusia seikkailuja ja uusia opiskelupaikkoja. Tuun muistamaan tuon koulun mahtavana oppimisympäristönä, tuun muistamaan meidän luokan ja kaikki yhdessä vietetyt hetket, ollaan oltu toistemme tukena niin iloissa kuin suruissa, olitte paras luokka ikinä <3


Paljon onnea ammattiin valmistuneille, ylioppilaille ja ala- ja yläkoulunsa päättäneille, otetaan uudet haasteet vastaan ja tavoitellaan hyvää tulevaisuutta. Olen onnellinen, olkaa tekin :-)

10 kommenttia:

  1. Onnea valmistumisen johdosta! :)

    VastaaPoista
  2. Oi että miten kaunis pitsitunika sulla on ollut:]<3 Paljon onnea valmistuneelle<3!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana <3 Tykkään tuosta mekosta ihan älyttömän paljon :-)

      Poista
  3. Ihana <3 onnee nyt vielä kerran :) !!

    VastaaPoista
  4. oi paljon onnea! :)

    VastaaPoista
  5. Onnea nyt, oot virallisesti merkonomi ;-) Kaunis asuvalinta ollut!

    VastaaPoista