15. toukokuuta 2014

WHAT ARE MY FAVORITES ?

Ihanalla MISS MUTSI BLOGIN JULIALLA oli blogissaan jo useasti blogimaailmassa pyörinyt "minun suosikkini -haaste", johon ajattelin nyt tarttua.

Lempiruumiinosa;
ennen en ois osannut sanoa varmaan mitään, mutta nyt voin todeta, että tykkään mun jaloista tosi paljon.

Lempivaatteeni;
luulen, että ens viikolla saapuvan H&M:n paketista löytyy mun tulevat lempihousut, mutta niitä odotellessa mun lempparit on mustat kollarit ( ihanat rentoiluun ), musta bleiseri ( käy niin moneen juttuun ) ja kaikki urheiluvaatteet mitä mulla on.

Lempikirjani;
 Mä luen niiiin vähän kirjoja, koska oon nykyaikaisiin juorulehtiin koukuttunut nuori :D luen Cosmopolitania, se on mun kirja.

Lempiautonvärini;
Musta tai valkonen.

Lempikauppani;
Kyl se taitaa vaan olla H&M tai Only.


Lempijäätelöni;
Ingmannin mansikkatuutti, ei oo mitään parempaa.

Lempikatuni;
Hyvä kun mä muistan aina missä osotteessa me asutaan eli en osaa nimelta sanoo mitään. Mä luulen, että lemppari on jossain ulkomailla odottamassa, että mä vielä joskus meen sinne ;-)

Lempikukkani;
Hmh, no sellanen minkä saan pidettyä just ja just hengissä niin on kodinonni. Sit sellaset muut ni on ruusut ja tulppaanit.

Lempinäyttelijäni;
Ei tähän ole ketään muuta kuin Mila Kunis.

Lempijuhlani;
Häät !  Se romanttinen, iloa ja onnea täynnä oleva rakkauden juhla... voisko joku mennä pian naimisiin, että pääsis sinne ? :D


Lempielokuvani;
PS. I love you ( eka leffa koskaan missä oon ikinä itkenyt )

Lempikulkuvälineeni;
Juna, lentokone ja auto. Vielä kun pääsis ite ajaan autoo niin... 

Lempihömppäsarja;
Sinkkuelämää.

Lempipuuhasteluni;
Valokuvaus ja blogin kirjoittelu ;-)

Lempikoruni;
Tuo ihana riipus, mihin saan mummin ja papan kuvat <3


Lempityylini pukeutumisessa;
Pukeudun silleen sopivan tyttömäisesti, töissä käytän bleiseriä ja korkkareita, kotona voi olla kollareissa ja hupparissa. Koruilla ja huiveilla saa asuihin niin paljon, että tykkään siks pukea muuten tosi simppeliä ja korostaa niitä asuja sit koruilla. Värit on kans kyllä noussut suosikeiksi ja tykkään käyttää niitä. Nyt himoitsen kaikkia maastonvihreitä ja beigejä housuja, joista jälkimmäiset saapuvat postissa ensi viikolla ;-)

Lempieläimeni;
Koira ja rotuna vielä Mopsi.

Lempimusiikkini;
Kuuntelen yleensä NRJ:tä ja The Voicea eli kaikki mitä sieltä tulee on pop. Poimin sieltä sit aina sellasia biisejä omaan soittolistaan, mitkä jää oikeesti mieleen soimaan :D


Jätin nyt joihinkin vastaamatta, jotta ei tule turhaa toistoa ja sellasta "en tiiä" -vastauksia.
Löytyykö teiltä millasia lemppareita ja oliko mitään samoja?

Tätä haastetta sai laittaa myös eteenpäin ja musta olisi kiva nähdä teidän lemppareita EMILIA ALEKSANDRAMINNAANNUKKA ja JONDU .

6 kommenttia:

  1. Haha, aattelin tätä lukiessa et hei täähän olis kiva tehdä, ja kappas, sä olitkin haastanut mut :D Tosi kiva tää, toteuttelenpa heti viikonlopun aikana ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh hyvä että oli heti mieleinen, että ei tarvitse väkisin tätä tehdä ;-)

      Poista
  2. Jjeeee, hei kiitos haasteesta!;-* oli kiva lukea sun vastauksia ja löysin itestäni ihan hirmusesti samaa! Lemppari hömppäsarja on sinkkuelämää ja mopsit on niiiiin lemppareita myös!!!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih ole hyvä vaan ;-) ihana kun löyty noita samojakin, voidaan samaistua taas lisää toisiimme ;-)

      Poista
  3. Niin ja en muista enää kiitinkö haasteesta, joten kiitos ;-) (xD)

    VastaaPoista