26. toukokuuta 2014

HOME MONDAY


Rento maanantai; pyykinpesua, imurointia ja tavaroiden pientä järjestelyä. Kyllä, mä rentoudun siivotessa koska ylimääräiset stressit ja muut ärsytyksen aiheet voi purkaa samalla kun näkee pikku hiljaa puhdistuvan kodin. Oon huomannut että parempi alkaa siivoomaan kuin äksyilemään muille, välttää turhat riidat :D

Blogi on ollut nyt muutaman päivän yhtä kuolleena kuin tuo mun pöydällä oleva kukka :D aurinkoiset säät sai mut jättämään kokonaan kameran sisälle ja nauttimaan auringosta ja mahtavista ulkoilusäistä. Nyt taas luulisi olevan enemmän aikaa kun ennustukset luvanneet sadetta.... paitsi perjantaina olisi luvassa se ihanaakin ihanempi valmistujaispäivä <3


Tulin teitä nyt näin pikaisesti moikkaamaan ennen nukkumaan menoa. Huomenna on luvassa Ikean reissu aamusta ja ripsienlaitto iltapäivällä. Ihanaa hemmottelua siis koko päiväksi ;-) vaikka blogiin en aina heti kerkiäkkään kuulumisia päivittämään, mua voi seurailla instagramissa @emiliasdiaryy, minne päivittelen kuulumisia päivittäin !

2 kommenttia:

  1. Hahaa, ihana vertaus tosta "kuihtuneesta kukkasesta", onneks en siis oo ainoo jolla kasvit kuolee :'D
    Ja hei, toivotaan parempia ilmoja perjantaille, sekä lauantaille ;-) Ihanaa hemmottelua sulla, mäkin kävin Ikeassa eilen!! 8)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah et oo et, mulla kuolee näköjään ihan kaikki kukat :D todellakin toivotaan mahtavaa ilmaa ainakin lauantaille koska sillon on meilläkin vasta viralliset juhlat ( ja jatkot ;) ) !

      Poista