21. toukokuuta 2014

6. FIVE |EIGHT| YEARS AGO


Oikeesti mikä operaatio oli saada tähän päivään aiheeseen sopiva kuva... koneella ei ole yhtäkään kuvaa vuoden 2012 jälkeen joten ei kun kaivelemaan mitä löytyy valokuva albumeista. Löysin kuvan vuodelta 2006, enkä vieläkään ole unohtanut tuota kuvan otto hetkeä :D

Oltiin Turkissa, viimeisiä lomapäiviä, meille tuli äitin kanssa jotain kinaa jostakin ja mä "mökötin" mun parhaiden kavereiden anssi-apinan ja hertta-hiiren kanssa ( kyllä, mä muistan niiden nimet edelleen :D ). Mummi kirjoitti albumiin tuon kuvan kohdalle; "Emilia ja pari puhumatonta kaveria". Päällä mulla oli mun lempivaatteet ( siis oikeesti ? ) ja noista housuista tuli iso itku kun ne meni polvesta hajalle :D Pienenä oli niin helppoa ja huoletonta ! ( tota apinaa on välillä ikävä, se oli niiiin ihana ja kun sen käsissä oli tarrat, sen sai roikkumaan kaulaan ja se tuli mukana joka paikkaan ;-) )

Millasia muistoja teillä on lapsuudesta ?

4 kommenttia:

  1. Vooooi mikä söpöliini kuva :') Mullakin oli aina pienenä sellanen apina pehmolelu joka kulki joka paikkaan :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh tosi söpöä onkin ;-) sillon lapsena saikin raijata mukana jos minkälaisia leluja ja ne oli söpöjä, teeppäs sama nykyään :D

      Poista
  2. Hihi, ihan mahtavan ihana ja aito kuva! <3

    VastaaPoista