13. huhtikuuta 2014

MONTHS OF PHONE (2)

Ihanaa sunnuntaita kaikille ♥ täällä kärsin nyt minä vuorostani flunssaa, jonka ohella täytyy vain lääkitä itsensä siihen kuntoon aamuisin, että pystyy töihin lähtemään kuten hetken kuluttua. Nyt kun tuntuu, että blogi sai uuden alun jollakin tavalla, olisi varmasti syytä herättää tämä uudestaan henkiin ja alkaa postailemaan hieman useammin.

Viimeksi tehty postaus instagram kuvista oli lukijamääräisesti todella suosittu, joten ajattelin että tekisin sellaisen nyt uudestaan. Ja varsinkin nyt kun kamerassa ei ole yhtäkään kuvaa tänne laitettavaksi, saatte edes jotakin nähtäväksi eli näitä puhelinkuvia.

1. Viimeisiä lopputyönteko päiviä rennossa asussa, onneksi sekin on ohi. 2. Sängynpäädyn uusi ilme. 3. Puhdas huone ja tuoreita kukkia. 4. Ensimmäinen päivä piilolinsseillä, mahtava tunne.

1. Kevät aurinko. 2. Viikon kohokohta on aina sunnuntain rauhallinen aamupala. 3. Baarin sijaan me mentiinkin tekemään kunnon vatsalihas treeni, huippua ! 4. Vapaa päivä ja herkutteluhetki.

1. Viimeinen työharjoittelupäivä, olin onnellinen. 2. Uusin Cosmo ja taas se siisti huone. 3. Mä en oikein koskaan pääse kaupasta ulos ilman että lähtee irtokarkkeja mukaan. Onneks käydään kaupassa kerran viikossa :D 4. Herkisteltiin babyn kanssa, aika kärsivältä se näyttää :'D

1. Aprillipäivänä lähdössä kouluun. 2. Maanantai aamun kahvihetki. 3. Uuden bloginimen paljastamista ja flunssan taltuttamista. 4. Uus järjestys, tykkään !

1. Töissä. 2. Ihana aamu. 3. Yöiden parhautta kun kaikki muut nukkuu paitsi minä ja isäpuoli. Meidän salaisuus paljastui juuri ;-) 4. Insta heräsi eloon, töissähän minä.

Mua voi seurata instagramissa täällä. En laita vielä nimimerkkiä, koska en tiedä vaihdanko sen vai annanko olla alkuperäisenä :-)



8 kommenttia:

  1. Itselläni on ollut piilarit nyt yli viisi vuotta ja voin sanoa, että nää on ihan loistava keksintö! Onko sulla kaukonäköä vai likinäköä?

    atc24h.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Piilolinssit on todellakin yksi parhaista keksinnöistä joita on tehty ! En pysty varmaan enää ikinä elämään ilman niitä :D Mulla on siis kaukonäkö huono, silmät olivat viimeksi -2 ja -2,5 :-)

      Poista
  2. Tosi ihania kuvia! :)

    VastaaPoista
  3. Tuo sängynpääty on niin upea :o <3

    http://sofiawilhelmiina.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Sofia, ihana kommentti :-) Tykkään kans tuosta sängynpäädystä ihan hirveästi !

      Poista
  4. Voi kuinka kauniita kuvia ja siis miten ihana sängynpääty! ja sohvapöytä! haluun kans.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, voi että kiitos kovasti Jenni :-) oon niin ihastunut noihin molempiin yksilöihin, että toivottavasti ne saavat säilyä mun mukanani vielä pitkään !

      Poista