14. huhtikuuta 2014

HIUSTEN UUSI ELÄMÄ


Hah, mua oikein nauratti kun avasin blogin tänä aamuna ja lähes jokaisella alkoi uusin postaus otsikolla; "ouh, it's monday again". Mun maanantai on alkanut myöhään nukkumalla, rennolla aamupalalla, rauhallisella hiustenlaitolla ja hetken päästä suuntaan koululle tekemään yhden tentin ja palaan takaisin kotiin siivoomaan. Vielä en ainakaan vihaa maanantaita, tiedä mitä päivä tuo tullessaan ;-)

Me saatiin äidin kanssa päähän pisto eilen yöllä, että jos nyt värjättäs vihdoin meidän tukat tai no mulla koko tukka, äidillä vain juuri kun sillä on muutenkin tumma tukka. Niin kuin useimmissa postauksissa saatoitte nähdä, mun hiukset olivat aika vaaleat, joissa on vivahde oranssiin. TÄSSÄ postauksessa näätte parhaiten mun entisen hiustenvärin.


Tykkään ihan hirveesti ja vau, ei näytä enää likaiselta koko ajan. Inhottavinta on se, että pesusta huolimatta tuntuu hiuksien olevan koko ajan likaiset. Muilla sama ongelma ? 

En tarkoituksellakaan muokannut kuvia kuin lisäämällä tekstin niihin, sillä tuossa on totuus nykyisestä väristä.

Muistakaahan käydä osallistumassa kevään viimeiseen panta arvontaan TÄÄLLÄ !



BLOGI FACEBOOKISSA || BLOGI INSTAGRAMISSA 

10 kommenttia:

  1. Oi vitsi miten ihanat hiukset! :)

    VastaaPoista
  2. Ihanat hiukset! Tuo hiusten likasuuden tunne saattaa johtua shampoosta, nimittäin jos käytät esim. tuuheuttavaa tai värjätyille hiuksille tarkotettua shampoota niin se helposti jättää hiukset rasvaseks :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Minna :-) juu mä en just nyt muista että mitä tuo meidän shampoo mahtaa olla, mutta täytyypä vaihtaa jos se on jotakin noita sun mainitsemia :-)

      Poista
  3. Kiva uusi sävy! Taitaa olla vähän kylmempi sävyltään?

    Milla / millamainen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kiitos :-) juu kyllähän tämä on, tummempaa kun pitää aina saada !

      Poista
  4. pidätkö itseäs kauniina?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis tulee päiviä ku haukun ulkonäköni maan alimpaan koloon mutta oon muutaman vuoden aikana oppinut hyväksyyn sen että oon tällänen ja hyvä näin :-) en tiiä pidänkö itteeni kauniina mutta en mä mielestäni mikään rumakaan oo :D

      Poista