25. maaliskuuta 2014

VAPAAPÄIVÄ VALMISTUVAISEN


Myös minä ajattelin vielä vuosi sitten, että seuraavasta keväästä tulee rankka ja kiireinen kun valmistuminen häämöttää... toisimpa on käynyt. Vain muutamana päivänä täytyy pitkin kevättä käydä kääntymässä koululla jonkun kokeen tai tehtävän palautuksen takia, muuten tämä neiti istuu kotona ja nauttii keväästä ... 

Onhan toki kotona edelleen lopputyön kirjoittamista ja tehtävien tekoa, mutta aikaa riittää huimasti nyt kun aamulla herättyä ei tarvitse suunnata mihinkään paitsi ottaa nojatuolille mukava asento kahvikupin kera, napata tietokone syliin ja uppoutua markkinoinnin pariin ;-)


Facebook sivuilla kyselinkin vähän jo siitä, että vieläkö teillä riittää innostusta osallistua kevään viimeiseen panta arvontaan ? Yksi on tullut talven kylmillä ilmoilla tehtyä, mutta kokonaan on jäänyt arpomatta. Tänään kun vapaapäivän kunniaksi laiteltiin poppareita ja herkuteltiin niillä kolusin hiukan kaappeja ja löysin tuon yksinäisen pannan joka on vailla uutta käyttäjää.




EMILIA'S DIARY FACEBOOKISSA || EMILIA'S DIARY INSTAGRAMISSA @emiliasdiaryy

10 kommenttia:

  1. Mä ainakin olisin pantaa vailla! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nonni eli eiköhän arvota vielä yksi panta jospa arpaonni suosisi sitten sua ;-)

      Poista
  2. Mikä sattuma, mäkin tein tänään poppareita! :) Ihanan aurinkoisia kuvia sulla, tulee niin kevätfiilis! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, todella herkullinen sattuma ;-) Voi että kiitos kovasti Salla, ihanasti sanottu <3

      Poista
  3. Onpas sulla ihana blogi, tästä huokuu semmonen tosi positiivinen fiilis ja vaikutat nauttivan tästä hommasta! :) Ihanaa kevään alkua sulle! <3

    http://stylebyidamaria.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tuhannesti Ida-Maria, sun kommenttis piristi niin päivää <3 Kyllä, mä nautin tästä todella paljon, koko ajan vain enemmän kun sunlaiset ihanat laittavat tälläisiä kommentteja :-) Kiitos !

      Ihanaa kevättä myös sulle :-)

      Poista
  4. Voih, et tiiä kuinka mäkin haluaisin tollasia rauhallisia aamuja<3 Mulla on vielä pari viikkoa tätä luksusta, että saan herätä niinkin myöhään kun seitsemältä :-D Sen jälkeen alkaa herätykset viideltä :---|

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pian on kesä ja saa (toivottavasti) nukkua edes vähän pidempään ;-) Koita jaksella, tsemppiä aamu heräämiseen !

      Poista
  5. Muistelisin että oot ollu pankissaharjoittelussa? Mitä kaikkee sen tehtäviin kuului? :) Oonnyt hakemassa pankkiin kesätöihin ja haluisin vähän kuulla mitä kaikkee siellä harjoittelijat tekee :D Onko sulla muuten mitään kesätyötä vielä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä, olin viime keväänä 2,5 kk pankilla töissä enkä kyllä vaihtaisi tuota aikaa mihinkään, niin mahtava työpaikka että heti jo tässä kohtaa sanon, että mä pidän sulle niin peukut pystyssä että tärppää :-)

      Koska mulla on voimassa vaitiolovelvollisuus pankissa tapahtuvista asioista en paljoa pysty kertomaan. Pääsääntöisesti tein arkistointi hommia ja sain laskettavakseni yösäilön lippaita, josta tulikin mulle myös vakihommaa. Sitten oli näitä yleisiä hoidettavia asioita ja menoja, laittelin kokoushuoneet valmiiksi jos niin täytyi ja hain tarjottavia, postissa käynnit ja kauppareissut myös nakitettiin mulle ;-)

      Joka pankissa on tietysti erilaisia asioita, joita työharjoittelija / kesätyöntekijä pääsee tekemään. Itse pääsin nopeella oppimistaidollani tekemään haasteellisempiakin hommia, joten kannattaa vain tarkasti keskittyä ja ottaa kaikki oppi vastaan niin hommat sen kun paranee !

      Menen nyt keväällä taas pankille takaisin ja olen elokuuhun saakka siellä kesätöissä :-) Mä niin lämpimästi suosittelen pankkia työharjoittelu tai sitten kesätyöpaikaksi ! Tsemppiä sulle kovasti, toivottavasti tästä mun kommentista oli sulle jotakin hyötyä !

      Poista