1. helmikuuta 2014

LINKKAA BLOGISI TOP 10

Kiitos kaikille bloginsa linkittäneille. Hieno määrä teitä taas vieraili blogissa jättämässä merkkinsä eli bloginsa ja nyt olen karsinut näistä mahtavista, ihanista, persoonallisista ja valloittavista blogeista omat suosikkini. Kaikki linkitetyt blogit voit käydä katsomassa täältä.


"Kaikennäköistä höpötystä maustettuna parisuhdepohdinnoilla, mielipiteillä, asukuvilla ja treenaamisella! :)"


"Muotia, kauneutta, valokuvausta ja tatuointeja rakastava tamperelaistyttö kirjoittaa blogia rennolla otteella videoiden kera :)"


"Kirjoitan rakkaudella, valokuvaan ilosta, bloggaan koska se tekee hyvälle mielelle. Elämänmenoa 17-vuotiaan silmin ja ajatuksin."



"Pirtsakan lukiolaistytön lifestyleilyä ja tulevan vaihtarivuoden fiilistelyä, tervetuloa tutustumaan! :)"


"voi kun suomen kielessä olisi järkevän (=yhtä ihanan) kuuloinen suomennos sanalle "dreamer", sillä se adjektiivi kuvastaa mua niin kovin hyvin.. Blogin kirjoittaminen on mulle tärkeä harrastus, osa mua, ja sieltä löytyykin mm. asukuvia, hymyä ja vähän höpötystä omista ajatuksista :)"


"19-vuotiaan muotinortin ja maailmanmatkaajan leikekirja mm. elämästäni, muodista, kauneudesta sekä matkustelusta"


"Oon Mira, 18-vuotias abi Nakkilan pikkukylästä ja mun blogini voisi luokitella tyyli/lifestyle blogiksi. Eli asuja ja vaatejuttua tulee siis jonkin verran, mutta sekaan mahtuu myös muuta höpinää sekä erikoispostauksia :-) Blogissani tykkään erityisesti panostaa isoihin ja laadukkaisiin kuviin, tekstiä kuitenkin unohtamatta!"



"20-vuotiaan elämäniloisen tytön blogi, joka on viimeaikoina painottunut enemmän valokuvaukseen. Blogin sivusta löytyy parempi ja kattavampi esittely, mikä blogi sisältää - joten toistamatta itseäni pyydän vilkaisemaan sieltä! :)"



"Olen 20 vuotias opiskelija ja minulla on oma pikkukoti Lahessa. Blogini sisältää perus lifestylea sekä tyyli- ja kotijuttuja! :)"



"Erittäin yksinkertaisesti sanottuna, linkistä löytyy lukiolaisen valokuvausblogi. Olen harrastanut kuvaamista muutaman vuoden, niin kuin myös blogiakin pitänyt samoja aikoja. :)"


16 kommenttia: