24. joulukuuta 2013

VIIMEIN INSTAGRAMISSA



Olen aika monessakin asiassa hieman aloittelija, mutta tästä se lähtee. Facebook tykkääjät tietävätkin jo mitä sain joulupukilta tänään lahjaksi ja se mahdollistaa sen, että nyt minullakin on vihdoin instagram tili, josta minut löytää nimellä @emiliasdiaryy (klikkaa nimeä), joten käykäähän klikkailemassa seuraa painiketta ja pääsette mukaan blogin ulkopuolisiinkin asioihin ensimmäisenä ;-)

Ja jotta minä saan mahtavan kuvituksen etusivulle niin nyt toivoisinkin, että laitatte kommenttiboksiin teidän IG nimiänne, saatte varmasti uuden seuraajan :-)



EMILIA'S DIARY FACEBOOK
EMILIA'S DIARY ON INSTAGRAM

8 kommenttia:

  1. Jes! Oonkin ettiny sua instasta :) ! Mä ooon nimellä emma_maaria_

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih kiva kuulla ;-) löysinkin sut heti tuolta ja klikkailin 'seuraa' painiketta !

      Poista
  2. Täytyypä käydä seuraamassa! :3
    Minut löytää nimellä @crying_koala

    VastaaPoista
  3. Mä oon nimella @jjonnasofia :) sun blogi on täynnä kauniita kuvia. Ihanaa joulua! :)
    Jonna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että kiitos kovasti kommentistasi :-3 Ihanaa joulua myös sulle Jonna !

      Poista
  4. Nyt löyty kyllä niin mielenkiintoinen blogi, että pakko jäädä seurailemaan! ;-)
    En kestä tuota sun sängynpäätyäs, oon aina haaveillu tollasesta ♥ 8)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi apua sä sait mut ihan sanattomaksi, iso kiitos ♥ Itse kans haaveilin tuollaisesta sängynpäädystä pitkään ja kun sopiva lava tuohon löytyi niin ei tarvinnut kahta kertaa miettiä että tehdäänkö se vai ei ;-)

      Poista