21. joulukuuta 2013

MY BIRTHDAY GIFT; LONGCHAMP

Kyllä, minä silmät suurina ja sydän pakahtuneena tuijottelin tuota ihanuuslaukkua jokaisessa blogissa, jossa sen kirjoittajalla on tuollainen ja miten tuollaisesta onkaan voinut haaveilla näin pitkään. Äiti kuitenkin yllätti minut totaallisesti ja sanoi minun saavan sen lahjaksi. Voitte vain kuvitella mitä siitä seurasi :-D

Minä kävin noutamassa laukun Tampereen Stockmann:ilta heti keskiviikkona aamulla ennen töihin menoa. Laukkuhan siis tunnetaan nimellä " reissuun tai matkalle sopivaksi laukuksi " ja sitä se todella on, mutta erittäin kätevän kokoinen vain shoppailulaukuksi, ei tarvitse kaikkia ostoksia kantaa käsissä kun ne voi sujuvasti laittaa laukkuun ;-)

KUVA 1 KUVA 2 KUVA 3

Ja kyllä, minä halusin ehdottomasti valkoisena minun ensimmäisen ja oman longchamp:pini. Kaikki muut värit eivät tuntuneet ollenkaan omilta ja vaikka tiesin mitkä ovat valkoisen laukun riskit otin sen.

 Näin kaksi viikkoa sitä käyttäneenä voin todeta, että kyllä aikuinen ihminen osaa käyttää laukkua ilman, että se on heti likainen. Olen kerran pyyhkäissyt valkaisuainetta sisältävällä aineella laukun pohjan, mutta muuten se on edelleen kuin uusi.

KUVA 4 KUVA 5

Omistaako kukaan teistä longchamp:in laukkuja? Millaisia?



EMILIA'S DIARY ON FACEBOOK
EMILIA'S DIARY ON BLOGIKIRPPIS

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti