28. marraskuuta 2013

PALUU LÄMPÖISEEN

Voi miten mä olen kaivannut valokuvaamista, kuvien muokkailua, istumista koneen äärellä rauhassa ja bloggaamista. Kaksi viikkoa sitten koulu vaihtui työharjoittelu jaksoksi, joka kestää maaliskuun loppuun saakka, kaksi viikkoa sitten iski flunssa, kaksi viikkoa sitten meni voimat tehdä mitään muuta kuin töitä ja lepäillä. Nyt olen terveenä ja olen pikku hiljaa päässyt käsiksi uuden arjen opetteluun :)

DSC01945 DSC01948
Miten voittekaan saada tämän neidon hymyn kohti korvia, kun te ihanat muruset ette ole hävinneet mihinkään täältä taukoni aikana? En voi sanoinkaan kuvailla tätä fiilistä tällä hetkellä ! KIITOS !
DSC01950 DSC01954
Muutama kuukausi sitten ostin tuon aivan ihastuttavan neuleen H&M:lta, joka oli silloin vasta samana aamuna tullut myyntiin. Ette arvaakkaan kuinka ihana tuo on. Nuo ihanat hapsut tuovat siihen aivan uudenlaista ilmettä ja neule on kaikkea muuta kuin tavallinen.
Mitä tykkäätte tälläisestä? Mitkä on teidän suosikki neuleita näillä kylmillä ilmoilla?
EMILIA'S DIARY ON FACEBOOK
EMILIA'S DIARY ON BLOGIKIRPPIS

4 kommenttia:

  1. Toi neule on kyllä tosi kiva, ihanat hapsut ja erilaisempi leikkaus :) Mun pitäis käydä ostaan lisää neuleita, heitin tosi monta kirppiskasaan, koska en voi sietää yhtään kutittavaa materiaalia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon taijjja :) tykkään kans tuosta neuleesta juuri noiden asioiden takia ! Mä niin tiedän tuon ku neuleet kutiaa, niitä on inhottava pitää. Kannattaa vaan mennä ja kokeilla erilaisia :)

      Poista
  2. ihana neule! ja tosi kiva blogi, täytyy jäädä seurailemaan:)
    http://katariina-h.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti katariina-h, tervetuloa vain mukaan :)

      Poista