10. marraskuuta 2013

ISÄLLE OMISTETTU


DSC01724
" Vaikka me ollaan asuttu erillään, nähty silloin kun kiire hellittää, kasvettu päivä kerrallaan, huomattu että toisillemme kuulutaan, rakkautta suurta oon aina sulta saanut ja opettavaista elämää sun kanssa jaannut, onneksi oon sun rinnalla elämääni elänyt ja monia kokemuksia sun kanssa näkenyt."
Oma isä on maailman parhain. Ilman isää ei olisi minuakaan. Isäni on aina ollut tuki ja turva. Isä on ymmärtänyt minua silloin kun äiti ei. Isän kanssa on vietetty monia mahtavia hetkiä. Isän luona on otettu rennosti. Isä on aina tavoitettavissa kun häntä tarvitsen. Isä välittää minusta maailman loppuun asti.
DSC01729
Olen maailman onnellisin, että minulla on juuri minun isä. Isä joka rakastaa ja välittää. Isä on paras <3

Ihanaa isänpäivää kaikille isille!
MUISTA OSALLISTUA ARVONTAAN TÄSTÄ, JOKA PÄÄTTYY TÄNÄÄN KLO 21!
EMILIA'S DIARY ON FACEBOOK
EMILIA'S DIARY ON BLOGIKIRPPIS

6 kommenttia:

  1. Aivan ihana banneri! Tosi söpö runo! Ja ihana värimaailma tässä blogissa!:)
    Kommentoitko takasi?:3
    Ihana,tykkään!!!:))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos sulle Sonja todella paljon, ihana kommentti :)

      Poista
  2. aivan loistava runo & tykkään sun bannerista ihan sairaaasti c: !! & oon jo muuten ollut aikaisemmin sun lukijana :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti :) aivan, no niin oletkin, ei vain aina muista kaikkia kun tuolla facebookissa katselee !

      Poista
  3. Oi aivan ihana runo <3 Oot muuten todella TODELLA TODELLA kaunis c: Ja iiihhhanat hiukset!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että kiitos sulle Tuuli, aivan ihastuttava kommentti <3

      Poista