9. lokakuuta 2013

TUNNETKO SITTENKÄÄN MINUA NIIN HYVIN KUIN LUULIT

Under my skin blogin Tinde heitti mulle haastetta tuossa muutama päivä takaperin, en oikein hirveästi tykkää näitä enää tehdä, mutta koska lukijoita on tullut hurja määrä lisää, ajattelin tehdä tämän alta pois. Toivottavasti oppisitte minusta edes jotakin uutta.


Säännöt:
1. Jokaisen haastetun tulee kertoa 11 asiaa itsestään
2. Jokaisen haastetun pitää vastata 11 kysymykseen, jotka haastajasi on valinnut
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille
4. Haastajan tulee valita 11 blogia jossa on alle 200 lukijaa
5. Sinun tulee kertoa, kuka sinut on haastanut, ja kenet sinä haastat
6. Ei takaisin haastamista


kuva 3

11 asiaa minusta;
1. Uskon horoskooppeihin, koska ne pitävät ( ainakin minun kohdalla ) paikkaansa. Viimeisimmän cosmon horoskooppi tälle kuukaudelle oli kuin suoraan minun elämästäni.

2. Oikea hiustevärini on se perus tylsä maantien ruskea. Laiska kun olen enkä ole saanut hiuksia värjättyä, tuo kurjuus juurikasvu paistaa ikävästi esiin.


3. Mä olen suhteellisen laiska nouseen aamuisin. Tästä syystä mulle on kertynyt jonkin verran myöhästymisiä, mutta olen parantanut tapojani ja alkanut nousta aikaisemmin ylös.


4. Stressaan todella helposti pienimmistäkin asioista, vaikka asioilla olisikin tapana järjestyä.

5. Tanssi & musiikki ovat tämän neidon sydäntä lähellä.


6. Tykkään laittautua aamuisin. En meikkaa paljoa, mutta hiustenlaitto on kaiken a ja o.


7. Olen oikea ilta / yö virkku. Vaikka yöllä ei koskaan tapahtu mitään, silti tuntuu että silloin tapahtuu kaikista eniten. En osaa mennä ajoissa nukkumaan, valvon aina yli puoleen yöhön, oli koulua tai ei.


8. Odotan talvea ja sen tuomaa synttäripäivää, en vain täysi-ikäistymisen tuoman "pääsee viihteelle"- fiiliksen takia vaan siksi, että asiat olisi helpommin silloin. Ei tarvitsisi ihan jokaiseen juttuun aina "huoltajan" suostumusta / lupaa... niin lapsi olo.


9. Olen aika malttamaton. Jos haluan jotakin juuri nyt, sen saamista kun yleensä joutuu odottaa, se odottaminen on tuskaa. Niin kuin nytkin monessa asiassa...


10. Olen todella siisti ja huolellinen ihminen. Silti jostain kumman syystä mun huone ei oikein koskaan näytä siltä... paitsi sillon kun se siivotaan blogiin otettujen kuvien takia.


11. Minusta on viimeisen puolen vuoden aikana alkanut irtaantua eräänlainen "bilehiiri". Rakastan edelleen yli kaiken kotona kynttilöiden äärellä istuskelua, mutta toisinaan tekee mieli lähteä "rellestämään" ympäri kaupunkia.


kuva 1


11 kysymystä minulle;
1. Mikä on suurin herkkusi?
 - irtokarkit <3

2. Mistä saat voimaa jaksaa vaikeina päivinä?
 - ystäviltä tuleva positiivisuus auttaa jaksaa paljon, samoin kuin perhe. Myös musiikki ja yksinään oleminen helpottaa oloa.

3. Mitä asioita haluaisit kokea elämäsi aikana?
- Haluan vielä joskus voittaa korkeanpaikan kammoni ja nousta johonkin pilvenpiirtäjään, eden puoleenväliin sitä. Se olisi suuri saavutus.

4. Mikä oli lapsena lempi lastenohjelmasi?
- Apua, en muista enää.

5. Mikä on suurin pelkosi?

- Menettää joku läheinen tai että minä / joku läheinen sairastuu vakavasti.

6. Mihin tv-sarjoihin olet todella koukussa?
- Uusi Päivä ja Glee.

7. Jos talosi syttyisi palamaan, ja saisit pelastaa kolme asiaa palavasta talosta, mitkä ne asiat olisivat?
- En haluaisi pelastaa kuin perheeni ja eläimet. Materialismilla ei ole mitään merkitystä siinä kohtaa.

8. Mikä olisi kappale joka kuvaa fiilistäsi tällä hetkellä?
- Ensimmäisenä tulee menevä biisi mieleen; Robin - Bom Kah.

9. Hankinta joka sinun on PAKKO saada?
- Hmm varmasti ne uudet hiustenpidennykset. Toisaalta tilaus H&M:lle olisi myös yksi niistä "pakollisista" elikkä nuo varmaan.

10. Muisto mikä saa sinut aina hyvälle tuulelle?
- Mummi ja isomummu <3

11. Millainen on tavallinen arki aamusi?
- Herätys 06.45, selaan puhelimella bloggerin, hampaiden pesu, hiustenlaitto, pukeminen, pienet meikit, syömään, koirat ulos, kouluun.


kuva 2


11 kysymystä haastetuille;
1. Lempi harrastuksesi?
2. Opiskeletko  / oletko töissä?
3. Asia, jota ilman et voi elää?
4. Millainen paikka tämä blogi maailma on sinun mielestäsi?
5. Kesä vai talvi?
6. Lempi elokuva?
7. Tykkäätkö valokuvaamisesta?
8. Mihin maahan haluaisit muuttaa, jos suomesta pitäisi lähteä pois?
9. Suosikki väri?
10. Onko sinulla paljon tosi ystäviä?
11. Mikä saa sinut helposti itkemään vai saako mikään?


kuva 4

11 haasteen saajaa;

8 kommenttia:

  1. Jaahas että mullekki pistit XD ~Miitz (ei jaksa kirjautua)

    VastaaPoista
  2. Kiitti haasteesta!:) Huh, on aika haasteellinen kyllä, hih.:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eipä mitää, täytyy olla vähän haastetta (;

      Poista
  3. Oon tykännyt lukea blogiasi, koska täällä on aina niin nättejä ja inspiroivia kuvia! :)
    Pitääpi ottaa mallia ja alkaa itsekkin keskittyä kuvaamiseen paremmin, eikä vaan räpsiä satunnaisia kuvia.. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos sulle kovasti Jenni, miten ihana kommentti <3 Valokuvaaminen on vain aina ollut lähellä sydäntä ja ihana että se näkyy :)

      Poista