17. syyskuuta 2013

TOIVEPOSTAUS; MINUN MUSIIKKIA

Kun yksivuotias blogi arpoi, samalla saitte ehdotella toivepostauksia. Tässä niistä ensimmäinen. Jossu toivoi minulta biisejä, joita kuuntelen. Haluan tässä avata teille vähän millainen minun musiikki maku on. Voidaan mutustella sitä hieman yhdessä, kun laitan pientä listaa tuohon alas. Muistakaa, että musiikki makuja on niin monia kun on ihmisiäkin (;

Antti Tuisku - Rakkaus on

Cheek - Timantit on ikuisia
Sanni - Jos mä oon oikee
Redrama ft. A.J McLean - Clouds
Amelia Lily - You Bring Me Joy
Tuomas Kauhanen ft. Väinöväinö - Enkeli

Sini Sabotage - Levikset repee
Emmelie de Forest - Only Teardrops
P!nk - Just Give Me A Reason
Haloo Helsinki! - Vapaus käteen jää
Glee - We Are Young
Laura Närhi - Tuhlari
Tuomas Kauhanen - Miksi naiset rakastuu renttuihin?
Tässä nyt siis joitakin artisteja/bändejä keitä kuuntelen. Kuuntelen esimerkiksi näiltä biisien tekijöiltä todella paljon, tässä nyt vain jotain heidän biisejään. Paljon paljon löytyy vielä lisääkin, mutta eiköhän vielä joskus voida joku musa postaus tehdä! Kiitos Jossu ihanasta postausideasta (:
Löytyykö teiltä mitään samoja? Mulle saa linkata omia musiikki postauksia ja omia biisejä, voin vaikka innostuakki (;
EMILIA'S DIARY ON FACEBOOK
EMILIA'S DIARY ON TWITTER @sssssselina
EMILIA'S DIARY ON BLOGIKIRPPIS

2 kommenttia:

  1. Tajusin juuri että meillä on todella samanlainen musiikkimaku ! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, ihana tietää (; Mä just kattelin tota listaa ja aattelin sen olevan hieman surullisesta musiikista koostuvaa, mutta toisaalta ei se nyt niin ollutkaan :D

      Poista