18. syyskuuta 2013

PANTA ARVONNAN VOITTAJAT / PANTOJA MYYNTIIN

Kiitos tuhannesti kaikille osallistujille. Olin todella otettu teidän ihanista kommenteista, oon ihan onnessani. Kiitos tuhannesti kaikille <3 Haluatte varmasti tietää ketkä voittivat arvonnan ja he olivat:

KUVA VALMIS  

Onneksi olkoon molemmille voittajille. Olen teihin yhteydessä tämän päivän aikana noihin ilmoittamiinne sähköposti osoitteisiin, joten vastailkaa siellä.

Arvonnan aikana osa kyseli, että mistä näitä pantoja saa ostettua. Nämä ovat siis kaikki minun itse tekemiäni eikä niitä ole myynnissä missään. Paremmin siitä mistä ajatus lähti liikkeelle tulee myöhemmin, mutta pantoja on tulossa myyntiin blogikirppiksen puolelle lokakuun alussa. Infoan teitä enemmän muutaman viikon päästä.




EMILIA'S DIARY ON FACEBOOK
EMILIA'S DIARY ON TWITTER @sssssselina
EMILIA'S DIARY ON BLOGIKIRPPIS

2 kommenttia:

  1. Jeeee <3 tää on niin sika mahtavaa ja oon tosi happy!! :-) kiitos sullekki!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi että, ihana kun tulit aidosti iloiseksi tästä <3

      Poista