6. elokuuta 2013

BLOGIN SEURANTATAVAT MUUTTUVAT

Heipsan pitkästä aikaa. Olen tässä viime aikoina miettinyt järkevästi blogin seurantaa ja sitä, mistä kautta teitä lukijoita aina ilmestyy. Nyt kuitenkin on viralliset päätökset tehty ja tässä kerron ne nyt.


FACEBOOK
Vielä tämän viikon ajan linkitän postaukset myös minun omaan facebookkiin, mutta se jää pois tämän viikon sunnuntaina ( 11.8 ) ja linkitän ainoastaan postaukset BLOGIN OMAAN FACEBOOKKIIN, jonne nyt toivoisinkin, että kaikki halukkaat kävisit tykkäämässä ja pysytte mukana menossa. Kiitos kaikille lukijoille minun facebookin kautta, toivottavasti mahdollisimman moni jatkaa vielä mukana!
Lisäksi facebookkiin päivittyy (ei ihan, mutta melkein) instagramin tyylisesti pienimpiä päivityksiä ja kuvia. Eli kun postauksia ei kuulu niin sieltä näkee, että hengissä ollaan.
FACEBOOK
Bloglovinissa nimellä EMILIA'S DIARY voi seurata ja uusimmat päivitykset ilmestyvät välittömästi etusivulle. Siellä voi siis seurata pelkkien päivityksien ilmestymistä ja lukea myös monia muita blogeja.
FACEBOOK
Ja minua voi myös seurata twitterissä nimimerkillä @sssssselina, jossa päivittelen myös kuulumisia ja tapahtumia. Eikun seurailemaan minua sinne ja pääsen näkemään myös teidän muiden profiileja.
Tässä nämä nyt ovat. Tuo facebookki nyt oli ehkä se tärkein. TOIVON todella että mahdollisimman moni pysyy vielä mukana. Kiitos myös kaikille lukijoille, teitä on taas tullut huima määrä lisää! <3 Palaillaan illalla postauksen parissa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti