14. heinäkuuta 2013

WEEK 28 AND NEW PHOTOS

Heipsan pitkästä aikaa <3 Tämä viikko on hurahtanut ihan älyttömän nopeasti ohi. Muistan vieläkin kun maanantaina sanoin; että koulujen alkuun on enää 4 viikkoa, vaikka olikin 5! Mutta huomisesta alkaen ei ole kuin se 4... Loma luisuu ohi niin nopealla vauhdilla, että tuntuu kuin ei kerkeisi tekemään mitään niitä asioita, mitä tänä kesänä piti tehdä. Kuitenkin paljon ohjelmaa on vielä loppu kesälle ja niistä täytyy vaan nauttia.
Blogin panostamiseen olisi nyt kokonaiset 4 viikkoa aikaa, kun saan tämän postaustahdin kuntoon, se tulee säilymään, mutta jos se tälläisenä säilyy elokuun alkuun saakka, koulu vie viimeisetkin ajan rippeet tulla teille tänne höpiseen! Nyt olen jo puoliksi ottanut itseäni niskasta kiinni ja toteuttanut jo sellaisen bannerin, millaisen olen jo pitkään halunnut (;

cafe housessa ja taas junassa hesessä ja cafe housessa lempi koru ja paras asu lääkkeet unohtu ja uutuuksia noi valtas mun sängyn ja aamuherätykset p nukahti mun sänkyy ja menossa uimaa postailua ja nappisilmä niilo vaatekriisi ja junassa veneilyä ja veneilyä
Sain puhelimeen ladattu uuden ohjelman, jolla saan pikkasen parempia kuvia sillä ja toivottavasti myös tälläiset uudet kuvat ovat hyviä katsoa. Mä ainakin tykkään ihan hirmusesti. Toivottavasti teidän viikko on ollut aurinkoinen ja hyvä. Millainen viikko teillä on muuten ollut? Laittakaa ihmeessä kommenttia tulemaan.
Oon valehtelematta yrittänyt saada teille tänne ainakin 10 kertaa vastausvideopostaus 2, mutta viimeisimpänä youtube ilmoitti latautumis ajaksi 214min :D että että...
Aurinkoista sunnuntaita teille kaikille <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti