4. heinäkuuta 2013

PERSIKANVÄRI UUTENA SUOSIKKINA

Heipsan kaikki ihanat siellä <3 Anteeksi tämä pätkittäinen postailu, parannetaan tapoja. Oltiin maanantaina Tampereen alennusmyynneissä tarkoituksena hankkia jotakin uutta piristystä vaatekaappiin, tietysti halvalla ja näin pääsikin käymään. Sain ostettua monta ihanaa ja uutta tuotetta kaappiin ja niiden esittelyjä teille en edes malta odottaa (: Tästä kuitenkin kaikki alkaa; se minun lemppari vaatekappale, joka lähti heti matkaan!

DSC09249 DSC09252 DSC09253
Voi että, miten mä oon rakastunut tuohon paitaan. Ja mikä ihaninta; rakastuin tuohon väriin (; Olen saanut kuulla todella useasti siitä, että värit pukevat minua, koska olen tummahiuksinen ja varsinkin nyt kesällä värikkäät vaatteet korostuvat vieläkin enemmän kun on pieni rusketus ihon pinnassa. Lisäksi rakastan pukea värejä päälle niiden perus mustien ja valkoisien kanssa. Olen ehkä vähän "tavallinen" pukeutuja, mutta tunnen itseni omaksi näin.
 
DSC09256 DSC09258
Mitäs mieltä te olette tälläisestä hankinnasta? Entäpä väreistä pukeutumisessa?
Pitkästä aikaa tein löydön, josta tulen pitämään todella pitkään. Itseasiassa tein muutaman muunkin ihanan löydön, joista tulen tykkäämään vielä monta monta ihanaa päivää, mutta niistä seuraavissa postauksissa... mutta nyt täytyy iloksenne todeta; että hetki sitten tuli ilmoitus koneelle, että video on latautunut youtubeen (: Vielä pientä fiksausta ja julkaisen sen teille; nimittäin ensimmäisen vastausvideopostauksen. Huomiseen siis!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti