19. heinäkuuta 2013

LYHYTTÄ POHDINTAA BLOGIN PITÄMISESTÄ

Heipsan kaikki ja ihanaa alkavaa viikonloppua <3 Vaikka viettelen lomapäiviä, on perjantai aina viikon kohokohta, oma pieni tunnelmansa on siinä viikonpäivässä. Halusin tulla moikkaamaan teitä ja toivotteleen teille viikonloppuja tänään napattujen kuvien kera. Haluaisitteko te tänä viikonloppuna lukea "minun päivä -kuvina" postauksen? Olen sitä jo pitkään miettinyt ja huomiseksi on luvassa vähän enemmän tekemistä ja menemistä, että saan kunnolla kuvia otettua!
Oon huomannut, että olette innokkaita lukemaan postauksia, mutta olisi ihana kuulla teistä jotakin. Tiedän itsekkin, että saatan yön pikkutunneilla selailla seuraamieni blogien uusimpia päivityksiä ja koska selailen ne puhelimella, ei kommentointikaan ole niin huipussaan. Olisi kuitenkin ihana jos kertoisitte vaikka vain olevanne vielä mukana (:

DSC09402 DSC09403 DSC09409

Oon myös huomannut kaipaavani sitä "vanhaa" blogia eli niitä postauksia, missä kirjottelin kuulumisia ja kaikilla postauksilla ei ollut virallista aihetta. Minulla kuitenkin nykyään on pakko olla aihe jokaiseen postaukseen, kuten vaikka sitten ne kuulumiset, asupostaus tai muuta, mutta olisi ihana välillä kirjoittaa tämän tyylisiä postauksia, jos se ei karkota teitä lukijoita poistumaan blogini lukijoista! Joten sanokaa rehellisesti, että haluatteko aina joskus näitä vai teenkö näitä vain luonnoksiin ja jätän julkaisematta?

DSC09472 DSC09440


Niin kuin varmaan myös huomaatte, oon myös blogin suhteen tällä hetkellä todella epävarma, en oikein osaa kirjoittaa enää kunnolla mitään, tuntuu, että en kirjoita enää sellaisia postauksia minkä vuoksi te lukijat tänne tulittekin. Haluan päivittää blogia päivittäin, jopa kaksi kertaa päivässä, mutta koska epävarmuus siitä, kiinnostaako ketään todella lukea niitä saa mut jättämään ne julkaisematta. Kirjoitan blogia itselleni, mutta eihän sitä voi valehdella, ettenkö kirjoittaisi sitä myös teille. En havittele tuhansia lukijoita ja yhteistyö kumppaneita, havittelen itselleni parempaa kuvaustekniikkaa ja uusia oppimisen taitoja.


Odotan blogilta yhtä asiaa; että siitä olisi jotakin hyötyä myös muille. Olisi ihana, jos saisin jakaa omaa tärkeetä harrastusta muille siten, että he saavat joitakin inspiraatioita itselleen tai johonkin muuhun. Minä luen monia ihania muoti -blogeja tai monia ihania sisustus -blogeja ja saan jokaisesta postauksesta ja jutusta jotakin inspiraation lähdettä lisää. Haluaisin minun blogille saman, että joku siellä ihanista ruudun toisella puolella saisi minun blogistani jotakin itselleen
DSC09482
 Lyhyesti siinä varmaan tulikin se mitä pohdintoja olen tässä viime viikkojen aikana miettinyt. Yritän kuitenkin päivittää sitä mitä itse haluan, epävarmuus vain iskee aina pahimpaan aikaan. Enköhän kuitenkin jatka täysin samalla mallilla kuin ennenkin ja nautin siitä mitä teen.

Ihanaa jos jaksoitte lukea tänne saakka ja toivotan tästä kaikesta huolimatta kaikille mahtavaa ja aurinkoista viikonloppua <3 Ootte ihania!

16 kommenttia:

  1. Nyt on ihan pakko tulla sanomaan,että voisitko millään lopettaa under my skin lempi blogisi siteeraamisen ? Esim tässä kirjoituksessa. Tämä on lainattu hänen blogi tekstistä pari päivää sitten : " Vaikka aloin kirjottamaan tätä itselleni, että on paljon muistoja yms, niin oon tässä huomannut että kyllä mä tätä lukijoillenikin kirjotan =) " ja nyt tässä sinun, :. Kirjoitan blogia itselleni, mutta eihän sitä voi valehdella, ettenkö kirjoittaisi sitä myös teille." hassu yhteensattuma (ko)? ei ole myöskään ensimmäinen kerta.Älä ammenna liikaa inspiraatiota muiden blogeista ! en tarkoita tätä pahalla, en vaan tykkää plagioinnista :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ole edes lukenut Jennan postauksia nyt vähään aikaan, en ole edes huomannut tuollaista siellä! Mitenköhän tämän asian nyt ilmaisisin; kaikki mitä kirjoitan tulee vapaasti minun päästäni, ei muiden blogeista! Otan muilta inspiraatiota pukeutumiseen ja sisustamiseen, mutta minulla ei puutu kirjoittamisen taitoa niin paljoa, että tarvitsisi alkaa lainaamaan muiden sanomisia! Harmi, jos olet tuollaiseen kiinnittänyt huomiota, se ei todellakaan ole tullut tarkoituksella, sillä kirjoitan sen mitä päähän tulee mieleen juuri nyt! Pakko vain loppuun sanoa; että yhteensattuma tämä on ollut! Kirjoitin tuon omasta sydämmestäni, en Jennan blogista!!

      Kiitos kuitenkin huomautuksesta!

      Poista
    2. Ihan turhaan nyt kiertelet mitään.. ei siinä mitään vaikka saisitkin inspiraatiota muista blogeista.. että ei nyt ihan omasta sydämmestä tulleita aatoksia kun blogis nimi oli jossain vaihees em' s secret väitätkö ettei ollut matkittu jo' secretin blogi nimestä? Ja oot näköjään lukenu under myskin blogia hetkeen kun oot viimisimpiin kirjoituksiin kommentoinut jotain.

      Poista
    3. Joo ja mä voin sit seuraavaks tehdä anonyymille videoo, jotta näät paljonko tällänen sanominen satuttaa mua..... mä en vois koskaan kuvitellakkaan, että alotan blogin ja matkin sekä kirjoitukset että blogien nimet muilta!!! Loukkaavaa että tuut kasvottomana sanomaan tuollaista!!! En edes seurannut tuota jo' secret blogia sillon kun blogini nimi oli tuo, löysin sen vasta ihan hetki sitten!

      Loukkaavaa on se että kommentoit anonyyminä ja HAUKUT JA VÄITÄT ETTÄ OON PASKA BLOGGAAJA JOKA MATKII KAIKEN MUILTA!! YRITÄTKÖ SIIS SANOA ETTÄ MULLA EI OLE LUOVUUTTA TEHDÄ OMAA JUTTUANI??? Toivon vaan suuresti että nautit tuosta paskan jauhamisesta siellä ja toivon myös SUUURESTI että katoot täältä blogista!

      JENNAN BLOGIIN VIITATEN... en lukenut tuota tekstiä kuin vasta eilen kun katsoin mitä siellä luki, selailen yleensä kuvia kun en tekstejä jaksa lukea!! Turhaa mä sulle selitän! Kuhan katoot täältä ni se ois aika kiva!

      Poista
    4. ei kannata provosoitua . Oliko kommenttini liian asiaton ? en tarkoittanut sitä niin. Olet mukava nuori tyttö mutta silmääni pisti. Ja en ole haukkunut sua huonoksi bloggaajaksi missään vaiheessa ? _ÄLÄ PROVOSOIDU_ liikaa. Ihmiset huomaa sen ja kohta saat paskaa niskaasi lisää, anonyymit kun villiintyy siitä. Anteeksi vielä,ei ollut tarkoitus pahoittaa mieltäsi tai olla ilkeä :(Ja en ole jauhanut paskaa, mutta poistun nyt blogistasi.

      Poista
    5. Puhuimme Jennan kanssa asiasta ja asiat ovat selvinneet! Anteeksi aivan kauheasti mun törkeestä kommentista! Pahotin pikemminkin sun mielen! Tunteet ovat olleet jo useita päiviä pinnassa ja ne vain nyt sattu purkautuun ja kunnolla kun pieni aiheen ripe tuli... en olisi saanut, tälläinenhän tekee minusta huonon bloggaajan kun en kestä kritiikkiä! ANTEEKSI kamalasti :'(

      Poista
  2. Kirjota _ihan_ mitä vaan haluat, kaikki sun postaukset on mahtavia! Oot tän blogin aikana kehittyny bloggaamisessa ihan mielettömästi ja sun jokaikistä postausta on kiva lukee :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos sinä ihana siellä (: Piristit todella mun fiiliksiä ja samalla sait muhun lisää inspiraatioo. Taidan vain jatkaa bloggaamista niin kuin ennen ja lopettaa murehtimisen (:

      Poista
  3. MÄ luen tätä blogia ainoastaan siksi kun sun epävarmuus on niin hauskaa. Kuvista jää poikkeuksetta kasvot pois, postaukset kertoo ei mistään ja kyselet jatkuvasti halutaanko tätä ja tötä. tästä blogista en usko kenenkään saavan mitään irti. Kuka haluaisi inspiroitua epävarmuudesta ja huonon itsetunnon omaavasta ihmisestä???

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Senni on hyvä ja kertoo miten se että jätän kuvista kasvot pois liittyy epävarmuuteen?? Niin monet muutkin bloggaajat tekevät... Minun ei tarvitsisi kirjoittaa tätä blogia edes omalla nimelläni mutta koska haluan tuttujeni tunnistavan tämän teen sen heidän takia! Kiitos ihanasta kommentistasi, piristit niin kovasti iltaani!

      Senni myös niin tietävänä siellä myös selittää, että miten postauksista puuttuu muka aihe? Jos teen asu postauksen, laitan asukuvat ja kerron niistä sekä päivän tapahtumista, jos teen jonku tampere postauksen se kertoo yleensä siitä! Voisitko ystävällisesti kertoa???

      Senni myös varmaan ei ole koskaan KÄRSINYT MASENNUKSESTA, IHO ONGELMISTA, KOULU KIUSAAMISESTA JNE... et voi siis tietää yhtään mistään mitää! Aivan, paitsi siitä täydellisestä elämästä! Toivottavasti myös sinulla on nyt hyvä mieli ja lähdet pois täältä yhdessä ensimmäisen anonyymi kommentoijan kanssa!

      Poista
    2. Luepas Kiljuva Pikkunälkä blogista , kaks plussan bloggaajia, aloittelevan bloggarin ohjeet. Yksi niistä on ÄLÄ PROVOSOIDU! Tuo demi julkaisee kaikki kommentit, ei ota mitään henk kohtaisesti ja ymmärtää että anoilta tulee vaikka mitä. Mä kerroin oman mielipiteeni blogistasi, on oma asiasi miten suhtaudut siihen. Ja kyllä, olin kiusattu ja kärsin edelleen huonosta ihosta, vaan en huonosta itsetunnosta.

      Poista
    3. Taisin eilen suutuksissani kirjoittaa vähän tökerösti, sain samaan aikaan tietää erään ikävän asian, anteeksi siitä!

      Eniten tässä ärsyttää se, miten pelkän blogin perusteella voi antaa tuollaisen käsityksen, että mulla on heikko itsetunto? Sitä mulla todellakaan ei ole nyt eikä ole koskaan ollutkaan. Olen aina ollut tyytyväinen itseeni, tykkään että olen juuri tälläinen! Mielestäni, se että tehdessäni täysin uudenlaista postausta blogiini ja kysyn, että halutaanko tälläisiä ei kerro mitään huonosta itsetunnosta. Jos jätän joistakin kuvista kasvot julkaisematta on minun oma asiani. Sekään ei kerro huonosta itsetunnosta. Jos minulla olisi huono itsetunto, en julkaisisi asupostauksen kuvia, missä minulla ei ole tipan tippaa meikkiä! Niitäkin on tänne pitkin kesää tullut.

      Todellakaan en toivo, että kukaan lukijani tippuu pois matkasta. Harmi jos seuraat blogiani vain tuon ensimmäisen kommenttisi perusteella. Otan palautetta vastaan ilo mielin, mutta mikä sitten satuttaa tätä bloggaajaa täällä on se; että tullaan sanomaan asioista pelkän blogin perusteella! Toivottavasti jatkossa saisit tästä blogista enemmän irti ja "huono itsetuntoni" ei näkyisi täällä niin vahvasti!

      Kommenttia kirjoittaessani olen aidosti iloinen, että tälläinenkin asia tuli nyt ilmi. Osaan jatkossa kiinnittää huomiota paremmin tähän. Loppuun vain sanon, että minä jos kuka EI todellakaan kärsi huonosta itsetunnosta, en ole kärsinyt, en kärsi enkä tule koskaan kärsimään (:

      Poista
    4. Huhhuh, ihmiset osaa olla tosi ilkeitä.
      Mun mielestä sulla on ihan sairaan kiva blogi ja saan ainaski inspiraatioo esim. sun huoneesta :)

      Poista
    5. Oih, niin päivän piristys kommentti sulta! Kiitos Veera, tää loi heti lisää motivaatioo kirjoittamiseen (:

      Poista
  4. Pakko tulla vielä tänne sanomaan, että musta ei todellakaan tunnu että olisit mua matkinut, pelkkää sattumaa että kirjoitit samasta aiheesta :) ja jos nyt oot saanut ideoita mun blogista hiusten kihartamiseen tai siihen yhteen asuun, niin se ei kyllä matkimista ole! Jatka samaa rataa vaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana Jenna, kiitos ihanasta kommentista (:

      Poista