14. heinäkuuta 2013

KELTAINEN KIHARAPILVI

Toista kertaa täällä tänään; moi vaan siis kaikki. Illan ratoksi päätin laittaa tuumasta toimeen ja tehdä pitkästä aikaa uutta luukkia itselleni; kiharat siis (; Sekä omien hiuksien, että pidennysten kihartamiseen menee yhteensä 45min, ei siis paha aika. Mutta kuinka ollakkaan; kihartamisen jälkeen tajusin, että en ole teille muistanutkaan näyttää, mitä posti minulle viikko sitten kiikutti. Näistä molemmista siis syntyi keltainen kiharapilvi (;

DSC09348 DSC09351 DSC09355
OHO, sama asento ja ilme :D Tällänen mä oon, en keskity tarpeeks ni käy näin :D Tuo keltainen huivi tuli siis Lontoosta käsin bloggaavalta JENNILTÄ, jolla oli tuo blogikirppiksellään myynnissä! Minä sitten heti vikkelin sormin rustasin äkkiä sähköpostia ja tadaa; sain sen. Mitä te tykkäätte keltaisesta väristä? Mä rakastuin tohon huiviin ihan hulluna, kun sain sen. Kiitos Jennille vielä kerran (:
DSC09357
Ihanaa sunnuntai iltaa teille kaikille (:
ps. kun BLOGIN FACEBOOK SIVUILLE (KLIK) saadaan 30 tykkääjää, aijon arpoa heidän kaikkien kesken tuon H&M:n lahjakortin, joka on jo ikuisuuden kiikkunut pöydällä odottaen sopivaa hetkeä päästä arvottavaksi! Käykäähän siis tykkäilemässä (:

2 kommenttia: