11. heinäkuuta 2013

KATSO KORU KULTA, SÄ OLET SE AINOA MULLE

Heipsan kaikki <3 Keskiviikkona suunnattiin Tampereelle syömään ja tietysti varattiin rutkasti aikaa shoppailuun. Mahtavia alennuksia, mutta minä osasin helposti pitää itseni kurissa ja ostin vain sitä mitä todella tarvitsen. Pitkään listalla on ollut pitkä kaulakoru joka on mahdollisimman yksinkertainen mutta kaunis. Ja nyt sen löysin! Koskikeskuksen Glitterissä olivat osa koruista -75% ja ne hyllyt olivatkin aikas silmien vangitsijoita (; Sieltä pilkotti tämä ihanuus, joka lähti pienen pohdinnan jälkeen muutamalla eurolla minun matkaani. Nyt se on todistettu; se on minun lempi kaulakoruni, mitä vaan voin omistaa.

DSC09318 DSC09322
Tuo pieni ihanuus sai tämän tytön tänä aamuna sekaisin kun sain laittaa sen kaulaan ja se oli aivan täydellinen. Tämän päivän asu oli sitä paitsi yksi parhaista asuista, mitä olen koko kesänä saanut päälleni; koru teki asusta sen täydellisen. Koruahan joutuu vähän varomaan ja onhan se erilaista tehdä asioita tuossa kun se roikkuu koko ajan, mutta on se kyllä sen arvoista.
Mitä tykkäätte asusta ja ennen kaikkea korusta? Osaatteko te käyttää tuollaisia pitkiä kaulakoruja?
DSC09316 DSC09314 DSC09315
Loppuun vielä kysyn teiltä, että millaisia videopostauksia te haluasitte jatkossa nähdä? Haluan nyt kesällä postailla teille mahdollisimman paljon, mutta valokuvaaminen ei aina ole mahdollista. Videoiden tekeminen on paljon helpompaa, koska on uusi kamera sitä varten (ei tarvitse pilata niitä koneen kameralla), joten ideoita vain tulemaan :D
Leppoisaa torstain jatkoa (: 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti