28. heinäkuuta 2013

ILTA JÄRVEN RANNALLA AVASI MUN SILMÄT

Järvellä. Kaukana metelistä. Kaukana kaikesta. Ihastelemassa vain luontoa, saada parhaat inspiraatiot ja nauttia kesästä hetken.

DSC09703 DSC09704 DSC09705 DSC09707 DSC09708
Tähän väliin esittelen teille uuden ostokseni, ostin ehkä yhden ihanimman farkkuliivin itselleni muutamalla eurolla eräästä blogikirppiksestä. Mietin pitkään, että minkä kanssa käytän sitä, mutta aikas osuva asuvalinta päätyi päälle tänään. Viime kesänä H&M:lta ostettu olkaimeton kevyt mekko ja tämä liivi. Minä ainakin tykästyin asuun tosi paljon.
DSC09714 DSC09730 asukuvakollaasi

Oon koko päivän ollut onnellinen, iloinen, toiveikas ja ennen kaikkea tajunnut mitä haluan tulevaisuudessa. Tajusin virallisesti sen, että haaveista täytyy pitää kiinni ja niin myös teen. Jännitän olla kameran edessä, siksi yleensä kuvaan mielelläni. Sillon kun aloin kuvaamaan asuja blogiin päätin, että jännitys on poistettava ja näin kävi. Nykyään se ei enää ole työlästä ja pakollista. Se myös sai mut tajuaan, että haluan oikeasti ja todella näyttelijäksi. Puran kaikki tälläiset "paniikit" pois ennen kuin haen mihinkään kouluun ja sitten voin heittäytyä siihen rooliin mitä siellä vaaditaan.

DSC09721 DSC09748 DSC09754 DSC09766
Mitäs tykkäätte tälläisistä postauksista? Entäs asusta?
 Oli ihana kuvata vain kaikkea ihanaa ja luoda lisää inspiraatiota, havahtua elämän pienistä iloista ja haaveilla tulevasta. Ja tän hetken hitti biisiksi on yltänyt; Sanni - Jos mä oon oikee! Suosittelen! 
Ihanaa sunnuntai-illan jatkoa kaikille teille (:

10 kommenttia:

  1. moikka! mun sähköposti ei oo pariin päivään suostunu aukeamaan joten en oo päässyt kattomaan sitä sun osotetta minne voisin lähettää ne blogikirppis jutut joten voitko vielä laittaa mulle vaikka mun blogiin kommentin missä on sun osoite ja kokonimi? :)

    VastaaPoista
  2. Tuo asu on tosi kiva, sopii sulle hyvin! :)

    VastaaPoista
  3. Mua ärsyttää kun täällä on niin paljon yhdyssanavirheitä :D Mut ihania kuvia on paljon :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiedän. Mä oon joutunu kamppaileen yhdyssanojen kanssa eskarista saakka ja se tulee oleen mulle aina IIISO ongelma. Blogissa tietysti se haittaa vähän mutta en mahda sille mitään (: Kiitos suuresti!

      Poista