21. toukokuuta 2013

SUMMER

Voi mikä murheen kryyni oli töissä kaikilla tänään, toiset istu jäätelöllä viereisen kahvilan terassilla ja me vesikielellä tuijotettiin niitä ikkunasta, samalla toivottiin, että päästäin aurinkoon ja pois sisältä. Se onneks tapahtui ja voitte vaan kuvitella sitä riemun määrää kun sain kaapista niiden nihkeiden mustien housujen tilalle vetästä mekon! Kesä tekee mut vaan niin onnelliseksi. Aurinko paistaa, ei oo oikeen kiire minnekkään, vaikka töissä joutuukin olemaan ja muutamaks päiväks pian kouluun palaan, päivät kuluu hirmu nopeesti, mutta nautin joka hetkestä. Saa kaivaa kaapin ihanimmat mekot ja vaatteet esiin ja aamulla ovesta lähtiessä ei tarvitse miettiä onko kylmä!
[rannekorut - Villa Blanco] [mekko - GinaTricot]

Kävin tänään ruokkiksella moikkaamassa mun luokkalaista, joka on myös mun ihana kaveri! Tuli niin ikävä ja kaipaus kaikkia mun luokkalaisia, että ihana päästä näkeen niitä ennen kun taas tulee pitkä tauko ilman niitä. Oon myös tänään koko päivän istunut vähät väliä katsomassa, onko sähköpostiin ilmestynyt viestiä, että mun paketti on lähtenyt postiin! En malta ees odottaa (;


Ihan mahtavaa ja aurinkoista tiistaita teille kaikille (: valitettavasti meidän toinen kone hajosi eli en pääse nyt tekemään niitä videoita teille! Oon niin pahoillani... täytyy siis odottaa niin kauan, että tilalle saadaan uusi tai keksin jonkun muun ratkaisun!


12 kommenttia:

  1. anteeks vaa mutta tossa yhess kuvassa näyttää että oisit tunkenu jotain sukkia rintsikoihis:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hah oho niin näyttääkin! juu en mää ihan noin alas alennu :D

      Poista
  2. Ihana mekko :)!

    VastaaPoista
  3. Sul näkyy tost mekost vähä läpi!! Mut eipä tuo niin tarkkaa ole ;)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hih (; en kuumina päivinä haluu laittaa toppia alle, tulee liian kuuma!

      Poista
  4. ihanan pitkät hiukset sulla! :)

    VastaaPoista
  5. Sulle on ihana lähettää kommenttia koska tietää et vastaat aina!!<3:))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihanainen siellä <3 on ilo vastailla teidät kommentteihin ja halua osottaa lukijoille että oon aidosti kiinnostunut teidän mielipiteistä ja ajatuksista, mitä mulle aina kirjotatte! Kiitos sinä ihana siellä, tosi ihana ja päivää piristävä kommentti! Oon nytkin vaan yhtä hymyä <3 (:

      Poista
  6. Moikka !

    Mulla on sulle haaste mun blogissa :)


    http://mb-lifestyle.blogspot.fi/2013/05/haaste.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oih, kiitos kovasti! Täytyy toteuttaa se heti kunhan taas aikaa liikenee (;

      Poista