15. toukokuuta 2013

SIINÄ SE VIHDOIN ON...

... nimittäin jo vuosia etsimäni pitkä kollarin tyylinen pitkähijainen paita, jossa on taskut ja se on pitkä! Nyt se löytyi! Ja vielä niinkin helposta paikasta kun stadium:ista! Hintaa tällä oli 19,90€! Myös äippä otti samanlaisen, halusin myös hetken pohdinnan jälkeen tämän! Koitin nopeasti mustaa mutta se ei sopinut yhtään ja koska ideana tällä (minulla) on että käytän sitä mustien leggarien kanssa! vau! Tähän mahakouristus päivään ihana piriste!

Tänään myös juhlittiin P:n 16v synttäreitä! P sai itselleen samalta reissulta converset valkoisena ja arvatkaa vaan kuka on himoinnut consseja valkoisena jo iät ja ajat?! No äippä lupaili niitä mulle sunnuntaina nimppari lahjaa (;

Minä taidan nyt lähtee takas makaan tonne sänkyyn kun tää istuminen sattuu mahaan ihan pirusti! Mahtavaa keskiviikon jatkoa teille (:


6 kommenttia:

  1. Mua ärsyttää kun joka lauseessa on huutomerkki! Ihan kun huudahtaisit aina joka lauseen! Tässä postauksessa oli yksitoista huutomerkkiä! Vau! Voisitko käyttää enemmän pisteitä! Vaikka paitasi onkin hieno!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En voi sille mitään, tää on mun tyylini kirjoittaa... jos ei kelpaa ei tarvii lukee... kiitos kuitenkin!

      Poista
  2. Sun blogin nimi vaihtuu joka päivä :D mut kiva paita ja tääl toinen joka haaveilee valkoisista konsseist ja ennen kesälomaa pakko ostaa!! En vaa osaa päättää et lyhyt vai pitkävartiset ;) kumpii sä oot aatellu?:) mut hyvää kesän jatkoa!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hih, nyt tää saa jäädä koska tää on ihan huippu nimi ;D oon aatellu kyl niitä pitkä vartisia, ne vaan on niin ihanat <3 hakisin noi P:n tuolta mut ne on 5 numeroo liian isot :D ihan mahtavaa kesän jatkoa sulle <3

      Poista
  3. Onpas kiva paita, näyttää supermukavalta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oih kiitos (: se on tosi ihana, ihana pitää reentessa ja sit mukavana oleilupaitana!

      Poista