20. toukokuuta 2013

AURINKOINEN SUNNUNTAI JA MAANANTAI

Sunnuntai takana päin, melkein jopa maanantaikin kohta. Eilen tosiaan oli Tampereen Pakkahuoneella muotikirppis, jossa yhdessä Jossun ja hänen pikkusiskonsa kanssa käytiin pyörähtämässä. Porukkaa oli paikalla suhteellisen paljon ja kaikkea ihanaa oli myynnissä. Kameraa en paljoa viitsinyt siellä kuumuudessa kaivella esiin, joten sieltä kuva saldo jäi vähäiseksi! Muuten päivä kului ihanasti pyhästä huolimatta shoppaillen, vaikka minun käsiini ei tällä(kään) kertaa osunut mitään. Mulla oli mukana aivan mahtavaa seuraa ja mulla oli yks parhaista päivistä, eilenhän myös oli mun nimpparit ja mikä olisikaan ollut paras tapa viettää niitä kuin näinkin ihanalla päivällä (:

Tänään koko päivän, aamusta saakka näytti siltä, että alkaa sataan ja kaatamalla. Yhtäkään tippaa vettä ei tänään ole täällä suunnalla satanut ja kas kummaa... pilvet hävis kokonaan ja ihana aurinko palas takas. Heti nappasin kameran käteen ja lähdettiin N:n kanssa vähän lähipaikkoja katsastamaan! Mä niin rakastan valokuvata kesällä (:


Anteeksi viimeisen kuvan epätarkkuus! Kamera näköjään tarkensi vähän väärin... Kiitos kaikille ihan mahtavasta sunnuntaista!  Vietin taas yhden elämäni parhaimman päivän! Tähän väliin myös kiitokset ihanille NOORALLE ja ANNIINALLE <3 Olitte ihania ja oli aivan mahtava tavata teidät vihdosta viimein (: Oon yhtä hymyä ja niin onnellinen <3

Lukijoita on kertynyt niinkin huima määrä, että 2 lukijaa vajaa 50! Aivan mielettömän ihania ootte ihan jokainen ja oon niin onnellinen ja kiitollinen ihan teistä jokaisesta <3 Kiitos kiitos kiitos! Nyt täytyy skarpata ja näiden lukujen kunniaksi tehdä teille sitä ensimmäistä videopostausta!

Aurinkoista viikkoo teille kaikille ihanille <3


4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Voi Elina kiitos tuhannesti <3 sä oot kans niin ihana ja kaunis nainen (:

      Poista
  2. Vitsi noi uudet kokis pullot on hauskoja. Pitäs hakee tommonen omalla nimellä varustettuna :D
    Ja ihania noi kukka kuvat! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Me kans yritettiin ettii meidän nimillä mut ei löytyny :/ ehkä joskus sit :D kiitos kovasti (:

      Poista